lørdag 30. april 2016

Husker du denne? -Herlig Lekne StrikkeOppskrifter

Atelier Alfa

Husker du denne?
Designet ble publisert i januar 2014 og den er blitt strikket av ganske mange, den befinner seg også på MIN liste.....
Den bunnløse lista.....Åååå men den er så stilig!


Bildet over
Opp til str 51"


kommer oppfølgeren!


Atelier Alfa

Nemligen Jakkevarianten!

Opp til str 48"



Atelier Alfa

Opp til str 48"



Atelier Alfa

Opp til str 47"


Siden genseren (Bilde 1) kom ut i 2014 har eg følgt med på Atelier Alfa og endelig kom det ut opp til flere nye design,
ja som fargeklatter på en perlerad- SÅ HERLIG!

Her kan du virkelig leke deg både med garnkvaliteter
og ikkje minst farger!
Det er faktisk veldig spennende å blande kvaliteter
i et og samme plagg, prøv en gang!

Som vanlig begynner det å dirre i lilletåa og tankene vandrer til Garnrommet; "Hva har eg som kan passe her!?"
Men eg må kutte ut hehe Har visst nok på gang her eg sitter


Det gjorde seg med 1,5 t under dyna skal vites, nå er eg opplagt i hodet til å fortsette denne kwellen!
Gleder meg til kl 22.15TV2, da kommer nemligen

Adele-Live in New York City!


FOR en stemme sier eg nå bare WOW!
Regner med det går greit å anbefale dette programmet uten
å ha sett det før, vet iallefall at eg skal KOSE meg :)




KOoOS deg masse
og NYT en Herlig Lørdags Kwell!
Frem med strikketøyet
og beina på bordet :)





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: