lørdag 2. april 2016

Herlig Lørdag og Glimrende StrikkeOppskrifter


Som eg nevnte tidligere så avlyste jo Ali KinoKwellDaten vår
i går til fordel for å kokkelere herlig mat til i dag -
JA det var verdt det og Kinodate får eg i dag :)
Snakk om å få både i pose og sekk!

Over her er det nydelig marinert lamme(lår)kjøtt
og stekt mais (etter Jr`s ønske)



Nydelig Kafta og Fantastiske Tabole!

Kafta er kjøttdeig blandet med hakket bladpersille,
tomater og løk + krydder
Tabole er bladpersille "salat" MASSE bladpersille, finhakket løk, tomat , sitron og burgul :)
Mmmmm VERY Nice!




Ali stupte i seng!! (Godt er det for da sovner han ikkje i filmen hehe)
Eg har inntatt Go`stolen med kaffikanna og strikketøyet :)
Nå er eg klar for å fortsette på de 10 midterste maskene så eg ligger godt an til å bli ferdig :) BabyShower`en starter kl 14 i morgen og Bootiene må være ferdige en stund før det :) 

Amira var her noen timer i dag og hun fullstendig
godkjente de :) *Puster lettet ut* hehe
Me fikk virkelig koset oss noen timer før hun kjørte hjem for
å bake! Jepp, hun er virkelig ivrig for tiden og i morgen er det den ufødte baby`en som får ei lyseblå "Sting" kake :)


Vettu ka?
Eg kjøpte oppskrifta på Jumpsuiten i str 14 år fra
Forrige Innlegg , men eg fant ikkje roen liksom så etter maten nå tok eg opp jakten og jammen fant eg vettu! JuHuuu tror eg må svinge visakortet NOK en gang hihi



Margery Winter




Anna og Heidi Pickles

Norsk Oppskrift



Megan Grewal

Jammen hadde ikkje designeren fra forrige innlegg
også hel dress for voksne også!

Opp til str 54"


Det er vel da man går CRAZY inne på Garnrommet
og skriker HURRA og Jubler uten nabovarsel!

Nå finnes det iallefall ikkje noen unnskyldninger! hehe


Tja, da gjenstår det vel bare å ønske deg en strålende herlig
lørdagskwell, sleng beina på bordet hent frem pinnene :)





KOS DEG!






Go`klem fra ei pysjkledd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: