søndag 3. mars 2013

25% Ferdig ;))

Da er eg ferdig med topplokket ;)
(Har nå i kveld 4/3 rettet feilen eg gjorde på lokket, 
det skal nemlige kun strikkes sammen 5 trekanter ikkje 6!)

Blir skikkelig fargerikt ja, blir kult å se
hele ballen ferdig ;) 


Hadde jo beregnet å strikke mye mer nå i helga, 
men hadde et lite svalestup på badet i går og danglet
like godt bakhode i gulvet-noe som resulterte
i en real Donald kul hehe

Snakket med lege og alt under kontroll, 
men i dag er eg skikkelig mørbanket ;)

Satser på litt strikking nå i kveld, 
skal uansett bare kose meg og slappe av






Du må også ha en fin fin kveld
og ei flotters uke ;)






Go`klem fra en MØRBANKA Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Herre min gud så stilig Gro, dette gleder jeg meg til å se ferdig..
Tøfft, samme som du :O) Klem

Wenche sa...

Bare en ting å si her: Stilig! Kjekt med farger :) Ble vist 2 ;)

Aggai sa...

Å, dette blir utrolig stilig! Håper du er litt mindre mørbanket i dag, men er jo en meget gyldig unnskyldning til å få sitte i fred og ro i go'stolen med strikketøyet da:)
Mandagsklem fra katter og Camilla

maska sa...

Blir en flott og fargerik ball.
Spennende å se den ferdig.
:)