søndag 10. mars 2013

Fin helg og flott søndag ;)


Begynner jammen å ta tid om dagene før d blir
mørkt nok til å tenne lys-ME LIKE!

Begge ungene i heimen har blitt "lurte" av sola i dag hihi
Uten mitt oppsyn stakk de begge ut i tynne hettegensere, 
JA for det var SOL og varmt i stua.....
Meeen nå når de kom inn var det faktisk -2!
Så ja, de var litt blåfrosne og er nå tinte i dusjen ;)
De unga de unga-
Farlig årstid dette hva angår uteklær!


Det nærmer seg slutten på Icosa!
JuHuuuuuu
Har 7 lapper igjen og er slettes ikkje lei, 
eg kunne faktisk tenkt med èn til-hadde vært kult
på Jr sitt rom også ;)
Er dessuten overrasket over hvor lite garn det går, 
virker iallefall lite med mange farge ;)

Kom over Denne Siden igjen i dag
og eg har seriøst lyst på en slik Marius!
Men eg syns fortsatt den er noen hakk FOR dyr ;)

Kom også over en strikke blogg oversikt i dag, 
mulig den har vært der en stund, men HER kan du gå
inn å lese andre blogger som driver med strikking ;)
Skal ta meg en kikk selv ;) 



Ellers er formen min mye bedre enn Elton sin hehe
Har egentlig ikkje vondt, er bare veldig stiv, mye sikkert pga
alt tapen, men den kan ikkje fjernes før om 14 dager.....sukk
Stemmen er fortsatt fraværende så det er i grunnen ganske
så stille her i kroken, bortsett fra at ungene ler seg ihjel
om eg gjør et forsøk på å le......UNGER ALTSÅ!!!

Sover ganske så bra gjør eg også
så det er bare velstand vettu ;))

Passer fint at en ny kuldeperiode er på vei, 
for siden eg er litt ut av drift får eg uansett ikkje ryddet
lille gangen for vinterjakker-like greit at de da kan være i bruk ;)

Nå har eg tenkt å ha ein fine
søndag kveld med Tv og Strikk ;)







KOS deg DU også+
du må ha ei flott uke ;))







Go`klem fra en stemmeløs Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Fride sa...

Åå, for en nydelig sau!

Quiltefeen sa...

Jeg digger Elton!! Har ham på lista mi. :)
Deilig at det blir lysere, kjenner at energien er på vei opp. :) Wee!! *knis*.. Nesten litt våryr.. :D
Kos deg masse videre, fortsatt god bedring og ønsker deg en flotters uke!
Klem, Kristin