mandag 4. mars 2013

Ingen BLÅ, men en FIN mandag ;)

 Etter en tur hos frisøren var det innom
å handle med seg hårfarging ;)

Fargen denne gangen ble litt mørkere enn tidligere, 
men i samme gate som min naturlige farge ;)

Caramell som eg brukte forrige gang hadde litt
rødskjær på en måte, men nå blir det helt mørke brunt ;)


Man må virkelig smøre seg med tålmodig
og man vakker vil bli hehe

Litt abligøyer må man jo ha, 
er jo trossalt mandag ;))

Om man ikkje ble vakker så ble eg iallefall 
fornøyd med håret ;)
Frisøren tok 10 cm på lengden, 
tynnet det ut sikkert 1 kilo (HAHA)
+ klippet opp hele håret, så nå er det lett som ei fjær!!!

 Dette bilde er tatt for 23 år siden i Oslo for en
kampanje ModellAkademiet hadde for DetNye 
(Dagens SKRYT!)

Som du ser har eg alltid vært mørk i håret
og trives best med det-har prøvd lyse striper 2-3 ganger, 
men det varer ikkje lenge ;)

Man merker virkelig at man blir eldre hehe
OK, nå glemmer med dette flash bækket hehe


Her er DAGEN virkelighet:
Strikk, kos og fredelig kveld ;)
Sånn kan man like gitt!


Hodet og ryggen blir bedre og bedre, 
er veldig øm på halsen-har nok noen muskler der
som også ble aktivert i fallet ;)

Men nå ser eg bare frem til å komme meg
på SUS på onsdag og få dette overstått ;)






Da må DU også KOSE deg
og ha en flott mandags kveld ;))






Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;)


2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Flott ble du med "karamellfarge"hår!
Ønsker deg alt godt når du kommer til onsdagen.Har ikke helt fått med meg hva du skal få gjort,men skjønner at det har noe med den kulen du kjente på halsen her for litt siden...?
Lykke til iallefall!
Go'klem fra meg til DEG!

Mitt Hvite Skattkammer sa...

ha ha ...så gøye bilder , blir så godt humør av deg, du er en gledesspreder du :)))) :))) Hmm, Du har nå tatt endel av håret nå siden sist jeg såg deg :))) fiiiiine dag til deg og dine :))