onsdag 20. mars 2013

Ugler i mose.....ehee til Påske!

Sett noe såååå SØTT!??
Trenger ikkje bare kyllinger til Påske-
UGLER passer helt fint inn de også!

Eg ble fullstendig betatt!

 Eg brukte det eg hadde rett foran meg
nemligen Silja og nål nr 2,5 

Uglene mine (de minste) ble 6 cm lange ;)
Akkurat passe søte og små ;)

Foreløpig henger det 4 stk på Trosshasselen ;)
Hasselen er forøvrig støpt fast i en betongkloss
og står fremme hele året og uglene blir nok hengende ;)

Ble DU forelsket??
Da skynter du deg inn HER og setter i gang, 
eg er sikker på at du har noe garn som passer ;)

Eg skal hekle flere utover kvelden tenkte eg ;)
Koser meg nå vettu!



Dette har vært en flott dag!
Hadde en flott Gradering med Jr og han
besto med glans-og neste gang blir det grønt belte ;)
Han fikk beskjed at han hadde fått tigeren i seg
og at han var skikkelig action!
Det er veldig kjekt når ungene får GOD tilbakemelding
og eg er ganske så STOLT ja ;))






KOS deg masse og ha en
eventyrlig flott kveld ;)


(Regner med at du er på jakt etter passende garn??)






Go`klem fra en ivrig Vibbedille ;))

12 kommentarer:

Strikkeguri Eikevåg sa...

Såååå søte :-) må nok lage noen jeg og ;-)

Ruths datter sa...

Kjempesøte,og greit å bli kvitt litt restegarn med også. Du er kjapp med heklekroken du.
Klem

Hilde sa...

Åååh, de er så skjønne de der altså!! :)

Unknown sa...

Så dekorative ugler da, de var fine. Takker for at du deler oppskriften med oss:-) Ha en strålende dag!

Fjordheim sa...

Så mange flotte ting du hekler.
Du er heldig som har så flinke hjelpere til å vaske og rydde. Ekstra greit når en ikke er helt frisk selv.
Ønsker deg en herlig dag :)

Mitt lille roterom sa...

Ja! Da har påskeuglen oppstått :D

Kos deg videre med heklinga di!
Fortsatt spent på å se dette teppet ditt ferdig.... ;)

Go'klem!!

Elin sa...

Supersøte ugler! :D God påske!

Heklehilsen fra Heklehuldra
http://heklehuldra.blogspot.no/

Unknown sa...

Hihi så nydelige :D

Anne sa...

Morsomme og søte påskeugler!

Nina sa...

Så nusselige de var!! :)
Du mååå slutte å lage så mye fint!!!!
To-do lista mi blir lengre for hver gang jeg besøker bloggen din.. Og det gjør jeg ofte!! ;)
Jeg må jo prøve meg på disse, men det får bli til neste påske ;)
Klem Nina

Anonym sa...

Fine uglene dine ble ja! Klart at de passer like fint som kyllinger, høner og kaniner, super påskepynt!

Jorunn S. sa...

Kjempefine. Flott påskepynt som kan stå framme til neste påske :)