mandag 11. mars 2013

ROSA mandag ;)


Jr diska opp med Bringebær/Blåbær Smoothie i dag, 
riktig nok hadde han kjøpt den, 
men herlig var den uansett ;))

Blir godt stelt med her hjemme som du ser ;)

En aldri så liten negle Update;
3 uker siden siste bit hehe

I dag var de såpass at eg fikk eg strøk med rosa
perlemore neglelakk på ;)

Skal ikkje mye til før en føler seg litt bedre, 
er neglene for korte-ja så kan neglelakk strykes
på på tvers-går fint det også ;)) 


Dagen i dag har gått med til lappestrikking på Icosa
og film-tenker du begynner å bli lei Icosa`en min nå, 
men nå er det bare lapper igjen og eg kan fylle den ;))

GLEDER meg til action bilder av mottaker med denne ;)) 

I dag ble det middag for de fine-dvs sen middag ;)
Habibi kokte en rå stor kylling og laget nydelig suppe, 
nappet kyllingen, grillet mini baguetter med kylling
og hviløksaus inni-SKIKKELIG snadder ;)

Suppa sparer eg til senere i kveld, 
får være måte på hva eg kan trø ned på en gang ;)


Sånn ellers går det greit, begynte litt ubevisst å gjøre
litt småting her i dag-som å plukke litt rot......
Tror heller eg holder meg i oppreist 
stilling da det bare begynte
å bule ut liksom hehe Tror eg tar det høyst med
ro noen dager til eg.
Mulig best å bare lye til stripsene er fjernet ;)

Rart hvor rasløs man blir når man liksom
ikkje BØR gjøre noe......


Tenker det blir en rolig kveld
med strikking, nett og fjernkontroll ;)






KOS deg og ha en
eventyrlig herlig kwell ;))






Go`klem fra en fortsatt stemmeløs Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Wenche sa...

Bare ta det med ro du, men kjenner til det der at en "må" jo gjøre noe når en ikke får/kan. Fortsatt god bedring :)

Quiltefeen sa...

Så herlig Jr er da!! :) Og jeg misunner deg virkelig den superflinke kokken du har.. :) Koooos deg!! Nyt kvelden og ta det med ro.. ;)
Klem til deg fra meg :)

siddisisalou sa...

Godt du har så mange rundt deg som passer på deg. Slapp av og prøve å bli fort frisk. En god bedring sendes deg her fra litt lenger sør i verden. I dag våknet jeg av en buldrende gressklipper, så her er våren i full gang.

Fjordheim sa...

Hei. Vet jeg har vært innom deg for lenge siden, men er ikke sikker på om jeg la igjen noen kommentar da.
Men nå må jeg visst det. Kjenenr godt til den følelsen av å være stemmeløs.
Jeg fjernet skjoldbrukskjertlene for åtta år siden. og de hadde infiltrert nerver så jeg fikk nok kuttet noen nerver. Noe som resulterte i at jeg hvisket i et halvt år før det begynte å komme litt lyd på stemmen. Men jeg får jo aldri igjen normal stemme siden det er lammelse i stemmebåndene. Helt i det ene og delvis i det andre. Så folk dier jeg høres ut som Jørn Hol, bare at jeg desverre ikke klarer å synge siden jeg ikke før kraft nok på stemmebåndene.
Håper at det går bedre med deg og at stemmen din kommer normalt tilbake om ei stund. Lykke til og riktig god bedring Klem fra meg :)