mandag 18. mars 2013

Dragonfly og andre raringer ;)

 Slike bilder gjør meg jammen i godt humør!
MASSE raringer i masse farger ;)

En Dragonfly etter en noe trang fødsel hehe 


 En blekksprut KAN være limegrønn og ha 3 armer-
iallefall i fantasien når det ikkje var plass til flere ;)
Rosa fisker VET eg finnes ;)



Spekulerer hele tiden på om eg skal hekle bakgrunnen
ut i fra figurene-som det egentlig skal gjøres, 
ELLER om eg skal hekle den for seg selv
og heller sy på figurene etterpå....Hmmmmm
ANYWAY så skal det MANGE flere
figurer til før eg må ta stilling til det "problemet"
*Tenker*



Det er mandag og siste uke før NOK en ferie ;)
Herlig årstid, det er jo fridager
og ferier om en annen og PLUTSELIG er
det 2 mnd SOMMERFERIE ;))

Hadde eg vært i 100% form hadde eg starta
VÅR vaskinga denne uken, selv om det er MINUS
og ISENDE kaldt ute hadde eg nok gjort det.

Hvite vinduskarmer er ikkje helt hvite etter
en lang vinter med en mengde telys hihi
Jepp Grønnsåpa nok frem, 
men tror eg trenger Habibi sin 
muskelkraft til nettopp det!

Satser på at uka blir FIN likevel eg, 
med eller ute alt for mye vasking ;)
Kyllinger og tulipaner regner eg med
er på plass innen fredagskosen er et faktum ;)



I mellomtiden har eg tenkt å bare BLI BEDRE
mens eg sitter her å koser meg med heklinga, 
ja eg innom Umaro også etter hvert......






Satser på at DU også får ei
FIN uke og at det blir tid
til litt kos innimellom ;))







Go`klem fra en fortsatt hes Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastiske herlige figurer! Hvor henter du inspirasjon fra?

Min dag ble iallefall lykkeligere nå :D

Rekkehuset sa...

Så søte figurer du har heklet:-) Ser veldig vanskelig ut synes jeg!

Mitt lille roterom sa...

Åj for noen artige fyrer!
Fargesprakende og fine, gleder meg til å se teppet ferdig :)

Ha en flott mandagskveld!
Go'klem

hobbyvenn sa...

Så morsomme figurer du hekler! Tror nok jeg ville valgt å hekle bakgrunnen for seg selv og sydd figurene på, men det er jo fordi det virker enklest... Fortsatt god bedring.