tirsdag 5. mars 2013

Underveis og forberedt ;)

I just LOVE CRAZY colour! 


Jadda jadda, nå er eg halvveis! Nr 10 er på pinnen ;)
Det gikk unna med strikketøyet eg skulle ha
med på SUS hehe, men eg har jo resten å strikke på ;)


Mamm`en kom innom i ettermiddag på kaffi for
å kose litt før eg "fordufter" (hehe)
Hun vurderte å komme i kveld, men antok at eg
ville være i fred og bedrive pakking/planlegging........

.......men DA kjenner hun ikkje datteren godt nok hihi
ALT var pakket og klar i ettermidddag, 
du ser jo hva som dominerer bag`en her?
Jepp ullsokker & koseklær ;)

Eg er tydeligvis født med et extra kose-gen hehe
For merkelig nok klarer eg å kose meg på SUS også.....
man jo gjøre det BESTE ut av en hver situasjon ;)
Ja og eg må bare si det, eg satt T.O.M
Manara i Beirut, på en benk i pysj MIDT på natta da
bombeflyene raserte bygningene rundt meg...
....og STRIKKET!
Tror nesten eg var i en slags transe på DET tidspunktet, 
men me gjør de rareste ting for å overleve ;)

Eg har ALLTID vært kjapt på beina etter operasjoner, 
opp og på med noe klær fra bag`en ;)
Om eg bare vandrer frem og tilbake i gangen er
det en seier-klarer ikkje bare ligge DER om eg ikkje
er fullstendig neddopet da!

Derfor er eg OPTIMISTISK for torsdag, 
er innstilt på at dette skal gå "beine veien"!
Eneste forskjellen denne gangen er at kjenne litt
på den klaustrofobiske følelsen når det er halsen, 
har også blitt informert om at de 
legger inn dren på begge sider-
DVS at eg får sansynligvis ikkje får stå opp før fredag
når dette er fjernet!
TAKK OG PRIS FOR FACEBOOK PÅ IPHONE!
*ler*




UANSETT, her er kosefaktoren HØY
litt høyere enn vanlig i kveld-iallefall i følge ungene ;)
Har vandret gjennom dusjen og fått på meg en
av favorittene; nemlig KU pysjen!
Og NEI, Saue pysjen er IKKJE med på SUS hehe
DER går grensen, jepp t.o.m EG har grenser!

Det er pakket ANSTENDIGE koseklær-
dvs tights og tunika og hettejakker ;)
Tar seg LITT bedre ut om min mening har noe å si ;))


Ellers er hodet mitt MYE bedre, 
ingen hodepine og muskler her 
og der er nesten helt fine ;)
*Stor jubel*


Men OK, nå vil eg strikke og KOSE
men eg tar med Pc`en på SUS så du skal ikkje
se bort fra at det kommer et innlegg, 
muligens i morfinrus-så bær over med meg ;))








KOS deg og ha en FLOTT kveld ;)
Ps."Helt Perfekt" m/ Thomas Giertsen kl 22!
*ler meg ihjel*








Go`klem fra en optimistisk Vibbedille ;))

11 kommentarer:

inger sa...

Lykke til på SUS! Nå jobber jeg for harde livet her og prøver og finne oppskrifta på Icosa'n. Blir helt overivrig når jeg ser hvor fin den er!! =)

ainaeh sa...

lykke lykke til på sus. skal tenke på deg i morra jeg :) Men skjønner at du klarer og kose deg på SUS... Det gjorde jeg også. Opererte nakken min der - et av de bedre sykehus jeg har vært på, å begynner å ha prøvd noen av dem...

Den sjokoladekaka så god ut - NAM NAM...

Gleder meg til å høre fra deg igjen :) klem aina

Ina sa...

Spreke farger på strikketøyet -gleder meg til å se ballen ferdig!
Masse lykke til på SUS:) Det høres ut som du vil klare deg meget bra -så godt forberedt du er!

God tirsdagskveld!

Wenche`s Roteloft sa...

Høy trivsel og kosefaktor er viktig på sykehus.. Lykke til.
Klem fra Wenche.

Vanja sa...

Lykke til Gro. *klem*
Synes egentlig du burde ta med sauepysjen, vi vil jo ikke ha et S(ykehus)U(ten)S(auer).

Kos deg så godt du kan. <3

gimmeline sa...

Stakk bare innom for å ønske deg LYKKE TIL med operasjonen og heile sjukehusoppholdet <3 god klem fra Kristin!

Elin sa...

Masse, masse lykke til med operasjonen. (Tommel opp) Håper alt går bra og at du kommer deg raskt. Godt å få det overstått.
Blir så glad av å se på fargene i strikkingen din. Blir artig å se det ferdig. Kos deg masse siste dagen hjemme:-)

Magiske pinnar sa...

Lykke til i morgon! Det går nok bra, skal du sjå. :-)

Ruths datter sa...

Ja dette du har på pinnene ser veldig gøyt ut. Gleder meg til å se det ferdig.
Klem

Quiltefeen sa...

Masse masse lykke til!! Sender god bedring klemmer i forveien, så de står klare når du er ferdig.. :)
Klem Kristin.

Anne sa...

Wow så flotte farger! Det sprer glede:) Ønsker deg god bedring:)