fredag 15. mars 2013

Kosehelg med masse farger ;)


Har fått fullstendig nojå av denne Vår jakka mi!
Det stikker og svir i nesa mi bare eg tar den opp-
blir t.o.m tung i hodet av den!

Har liksom ikkje merka noe til det før, det er nesten sånn
at hvis eg var 30 hadde eg trodd eg var gravid!
Eg mener, hvem andre har sånn "syk" luktesans!???

Derfor har eg pr nå satt hele kurven inn på lageret!
Litt for å lette på samvittigheten og, 
men mest pga av "stanken"!!!


  NÅ er det nemligen dags for å fortsette på Umaro!
Jepp, det bør bli ferdig om ikkje så lenge
og eg er ca 1 meter på vei ;)

MEN, alltid et MEN hehe
Eg kan ikkje BARE sitte å strikke på pinne 9, 
for det kan slite ut alles skuldre så derfor må eg........

......ha noe smått OG ikkje minst FARGERIKT!
Skal endelig hive meg i kast med FriHekling!
Aner ikkje hvordan dette skal gå, har ALDRI prøvd det
før, men mener selv eg har fantasi i bøtter og spann-
så det skal nå ikkje stå på det hihi

Har tegnet et liten skisse som et vagt utgangspunkt-
regner nemligen med at det hele endres underveis, 
eller undervanns, alt etter som ;)

Tror faktisk at dette kan bli ganske så GØY!!!

Kan nemligen med GOD samvittighet starte på noe nytt......


.....fordi SISTE lapp er nemligen strikket ;))
ALT er montert og ALLE tråder er festet;)

Eneste som mangler er å fylle den, 
men før det kan skje må eg finne ut en fenurlig
måte å lukke den på.....hmmmm......
Regner nemligen med at trekket må av en gang
i blant å bli vasket og da er det greit om det er enkelt å gjøre ;)
Finner nok på no lurt....HÅPER eg ;))


Syns bare dette var så koselig!
Ikkje ofte at Jr får holde Puzi på fanget, 
hun er liksom blitt litt "lei" av sånn kos hun.


YES, det er FREDAG!
Etter søndag er dette den BESTE dagen!
I dag skal me gjøre som resten av Norge, 
nemlig ha TACO til kwells KOS hihi
Ungene fryder seg ;))

Mamm`en kommer i kveld så eg regner
med mye skravling og strikking....ja og hekling ;))


Ellers blir formen bedre og bedre, 
stemmer er fortsatt VELDIG svak og hås-
men eg klarer nå å gjøre meg forstått ;)

Bare for å nevne det så SNØR det i dag!
Ei uke før Påskeferien SNØR det!
EG VIL ha påskeliljer og krokus i krukkene eg!
IKKJE snø!
HELDIGVIS ser det ikkje ut for at det legger seg, 
men fytti det er VÅTT & KALDT!





Men du??
Håper DU også KOSER deg
og har det fint der DU er ;)
NYT det og ha ei super
eventyrlig herlig helg ;))






Go`klem fra en hås Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Wenche sa...

Blir spennende å se hva du får ut av den friheklingen :) Er det holstgarn du strikker jakken av. Jeg sleit med det, måtte faktisk til med allergimedisin da jeg strikket med det. Hjalp da plagget ble vasket, helidgvis.

Unknown sa...

Gravid kan du da fortsatt være.... Du er ikke så mange år eldre enn meg!!! ;-)

Stilig Icosaen ble, gleder meg til å se den helt ferdig!!
Og til å se hva du hekler, nydelige farger. :-)

Hanne sa...

Snør her og, vil ha vår nå.
Gleder meg til å se heklinga di, blir nok fargerikt og morsomt.
Icosaen ble ordentlig morsom og fargerik.
Ha en fin helg:-)

Hanne sa...

Stikker innom for å ønske god helg, og for å si at du vant såpen i mitt lille blogglotteri!
Send meg adressen din på hanne@videofabrikken.no så kommer premien i posten!
Pludrehanneklem