tirsdag 19. mars 2013

Ps!!!! Skryte innlegg ;))

Etter at eg var inne hos Feen i går ble eg fristet!
Derfor måtte me innom Nille i dag for Solstråla
skulle nemlig SKURE badet!
Da er det veldig kjekt å sette frem bla nye såper!

Ikkje bare var denne såpa KUL, 
men den var billig (39,-) og den lukter kjempegodt!
Vet`kje kos den er mot bakterier, 
meeeen rene og pene hender fikk me alle mann ;))

Kan jo LETT se at det er en viss unge dame som har
vaska, rydde og "stylet" badet i dag ;)
Tro HVEM eg roper på neste gang støvet skal bort!?? hihi

Eg hadde alle sitronen oppi en kurv eg, 
men OK, det skal få være litt "utstilling" 
ei stund om ikkje annet ;)


Pleier ALDRI skryte av produkter eg bruker egentlig, 
for her går det i Nivea krem og Palmolive deo hehe
MEN, denne kremet, ja hele 2 krukker fikk eg i gave
av Solstråla og de er bare VIDUNDERLIGE om
eg skal legge på å skryte litt ;)
Eg elsker lukta til E.Arden og ansiktet 
kjennes veldig godt ut, 
og det er vel litt av meningen?

Men sist eg var på en parfymeri smugkikka eg
på prisen!!!!! Var jammen ikkje lapper
den snille datteren min hadde lagt igjen for de krukkene!
Er overhodet IKKJE noe for MIN lommebok! 



Selv har eg vaska stua i dag til eg bokstavligtalt
fikk blodsmak i kjeften!!! Hekkan det var MYE støv, 
ja egentlig kunne hybelkaninen bare ligget til ETTER påske-
hadde iallefall sluppet å tatt frem påskepynen da hehe

Fyttikatta altså!
Men PREMIEN var jo å gå å kjøpe GULE Ildtopper
til vinduene og disse søte løken som eg planta om ;)
Følte virkelig eg fikk våre INN ;)
Spredte litt gule lys rundt i stua også ;))
Nå mangler bare litt kyllinger til helga 


DESSVERRE så ser kjøkkenet ut som et bomba H hus hehe
Men HELDIGVIS i tastende stund høre klirring
og rometrering derifra så Habibi er i FULL gang!
Herlig når mannfolka tar i ett tak!
I morgen skal gangen(e) til pers vil eg tro ;)) 


Mitt siste tilskudd til samlingen frihekling ;)
Ei Bie hører nemlig til langs vannkanten
så eg må nok hekle litt blomster og kanskje litt vannliljer??
Hmmmm kan blir spennende å se hvor eg ender hen ;)

MULIG eg monterer Icosa ballen i kveld, 
hmmmm stor mulighet for at eg skyver den til i morgen
og heller bare slapper av med heklinga!

Er FULLSTENDIG vrak hehe så eg orker
ikkje tenke så mye, blir nok mest bare sulling vil eg tro hehe






Men DU?
Sett deg ned å KOS deg litt!
Gjelder å nyte dagen, iallfall
må man unne seg det litt på kvelden ;)
KOS DEG!










Go`klem fra en SLITEN Vibbedille ;)) 

6 kommentarer:

AnnetteK sa...

Nå fikk jeg lyst på rent og ryddig bad jeg også... Men i kveld skal jeg bare slappe av, så få det heller bli i morgen.

Kos deg og slapp av i kveld du også, det har du fortjent!

Bea86 sa...

Den bien er så utrolig kul!
Veldig fine figurer du har laget siste dagene :)

http://blogg.hobbyboden.com/anneelise/ sa...

Herlige, herlige Gro!!!

Mitt lille roterom sa...

Gleder meg til påsken kommer i hus til helga nå :)
Kos deg, og slapp av så du finner igjen formen din!!
Go'klem!

shygirl sa...

Det var noe kule figurer du hadde heklet de siste dagene. :D
Jeg tror jeg må være veldig lett påvirkelig, fikk plutselig så fryktelig lyst til å vaske, shine og hekle her. Hehe :-)
Får ta en runde med shining og vasking i ettermiddag om lysten fortsatt er der. :D
Akkurat nå skal jeg bare sitte på rompa og kose meg med strikketøy og data mens bebisen sover formiddagshvil. :D

Ha en fiiin ettermiddag i en rein og fin heim. :D

Unknown sa...

Så vårlig og fint det var blitt på badet :)
Kjempe søte figurer du hekler :) likte spes den skilpadden ^_^

ønsker deg en fortsatt fin dag :)