torsdag 13. august 2015

1 Vinner og en Flott Tur i Tananger

Trass i vond rygg og litt dårlig form måtte eg bare ut på tur, 
er liksom blitt en vane og det er jo sååå herlig! I dag var det omtrent vindstille og knall sol, tok på meg en lett 
ullgenser og gode sko :) 

Satt å koset oss i litt over en time og drakk kaffi og følgte med på et par som fisket, ja noe så komisk skal man lete lenge etter! Kan nevne at de hadde med seg limegrønne krakker fra Ikea som de prøvde å sitte på hehe 
Nei og nei det var såååå KOMISK! :) 

MEN, nå må me bli litt "alvorlige" her, 
tenker du er litt spent nå? 
Jupp, eg har trekt en vinner, men først må du se dette fine bildet eg tok på berget:


Må jo benytte den fine naturen man har rundt seg, 
kan brukes til alt!

Disse 2 nydelige hespene i fargen Jade og......


.....dette "Fantastiske" kortet som eg selv har farget skal eg sende til.....


.....den som kommenterte som Nr 9 :) 

Den heldige det er
TONJE BRINKS

GRATULERER SÅ MYE :) 
Håper garnet faller i smak :) 

Send meg en MAIL så skal eg få den i posten, 
mulig den ikkje kommer avgårde før
etter helgen, men det ser eg :) 


Habibi`en min <3 





I dag har eg på meg Driftwood på tur, lun og god :) 
Eg har strikket den noe lenger og dekorert den etter eget ønske og design, Les: Dragonfly :) 


Det som er litt morsomt her nede er at hvis Ali f.eks ramler på sjøen, ja da må eg en sprinte ca 150 m for å hente denne-
Ali kan jo faktisk da drukne mens han venter.....Ikkje det?


Litt morsomt må man da ha :) 
Men eg fant faktisk IKKJE ut hvordan eg tar den ned?? 
Den hang jo helt fast! Ka vitsen med det liksom??

* * * * *

Nå har me hatt oss litt mat og eg har kommet meg i pysjen og er klar for en ROLIG kwell her i kroken :) 
Blir muligens litt SolskinnsSokke-Strikking for eg ganske trøtt, har jo t.o.m sovet 2 timer i ettermiddag! 
Jaja er jo ikkje helt i form....




Men DU?
Syns du skal ta å KOSE deg litt
nå i kwell eg og lade opp til i morgen-
Da er det FREDAG og HELG :) 





Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 


2 kommentarer:

Sylvia sa...

God kveld Vibeke......hvis ikke du har sovna da.
Koste meg meg snapen din da jeg kom hjem i kveld, fra besøket hos lillesøsteren min. Lurte på hvilken jakke du hadde på deg, med striper. Og så er det altså Driftwooden din. Den er kjempefin!!!! Vil ha en sånn jeg også. Har jo oppskriften......
Nå har jeg sittet å strikket hos søsteren, fått servert god mat, kaffe, vin, likør. Og sett utover skjærgården i Vestfold. Du kan tro jeg har slappet av.
Håper formen din er litt bedre i morgen.
God natt.

Lisbeths Verden sa...

Du hadde vel røsket både livbøye og treverk med deg, og truffet gubben i planeten så det sang tenker jeg .... ler !!