søndag 23. august 2015

Noen ganger MÅ man bare......


Ja, NOEN ganger må man bare kjøre på å gjøre det beste ut av det som er rett foran deg! Ikkje det? På bildet over har eg vært utav senga i ca 20 min, det vil ikkje si at eg er VÅKEN! Langt der i fra, men eg er på god vei for eg er halvveis nedi kaffi koppen så det nærmer seg! 

Planen har vært hele uka at me skal til Egersund i dag, ja me BØR det! Dvs i vårt vokabular så MÅ man! Ja av flere grunner! Det er da sånn at me kjøpte oss jo "ny" bil i juni 
og dette gliset trenger da NYE vintersko, ja faktisk mer enn hva Jr gjør-Denne fruen ER hysterisk på isdekke så ingenting er bedre enn de beste PIGGENE! hehe 

Med stram økonomi til tider er Finn.no en god familievenn :) Mangen ganger meget god å ha :) 

PLUTSELIG nå i sommer dukket det opp 4 helt NYE Piggsko på alm.felger som visst nok passer gliset vårt 100%, bakdelen er da at disse er i Egersund! Første tanke der 
og da var å bare slå det fra oss, men me klarte ikkje slippe det helt-for hvilken sjansen liksom! 

Så fikk eg jo nyrestein, kjenner nå at det er ikkje helt borte, men har bestemt meg for å IKKJE 
kjenne etter noe særlig i dag :) 

Fredags kwell ringte mannen med piggskoa og lurte på OM me fortsatt var intressert. Etter mye om og me (pga meg) bestemte me oss for i dag, søndag skulle me på tur! :) 

Så her sitter eg, er akkurat ferdig med hele koppen 
og begynner sakte men sikker å våkne, Ali sitter nybarbert foran meg og lurer på NÅR me skal kjøre, ja det er rett før han tar på seg skoene! 
Kjenner at dette blir stritt, men tenker at en dusj bør fikse det meste for etter runden med uerfaren bruk av tørrshampoo 
i går MÅ eg faktisk vaske håret med VANN og shampoo! 
Må jo ikkje skremme vettet av folk "der uti" verden hehe 

SÅ JA, det blir tur på oss, en meget motvillig Jr SKAL bli med for dette kan virkelig blir en flott dag! Sola skinner og det er skikkelig varmt! Får koke litt kaffi og ta med brus så 
blir det nok bra! Ikkje bare det, 
men SolskinnSokkene skal også på tur :) 

Du kan bli med til Egersund om du vil, følg med på SnapChat: @vibbedille 






KOS deg og ha en
FANTASTISK
flott dag du også :) 







Go`klem fra Vibbedille som er innstilt på en FIN dag :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

God tur og kos dere I det flotte vært 😀

Unknown sa...

God tur og kos dere I det flotte vært 😀