onsdag 19. august 2015

5 Hinsides Vakre Sjal :)

Pattern&Images 2008-Elizabeth Freeman


Ok, nå sitter eg her i telefonKØ igjen på legekontoret og det et genuint tidspunkt å sitte å drømme seg bort på en herlig surferunde! SE bare på alle de sinnsykt 
nydelige sjalene eg fant! 

Eg ELSKER å strikke tynne/lette sjal og har hele 
27 Flower Basket Shawl og over 
30 Shetland Triangel Shawl på nakken! Har en del av de selv, men utrolig mange er gitt bort i gaver :) 

På bilde over her har du Laminaria som er strikket 
i Alapaca Lace garn-SYLTYNT!
Ahhhh noe så lekkert!


Pattern&Images 2014- Mary-Anne Mace



Pattern&Images 2011-Joyce Fassbender



Patter&Images 2011-Galia Lael



Pattern&Images 2012-Lee Juvan

Unleoving er noe enklere og ser sikkert ikkje sååå forskrekkende vanskelig ut? 

Når du strikker sjal etter diagram spiller ikkje språket så mye, det eneste du bør forstå er forkortelsene og det finnes det mange oversettelser på :) 

Det er uansett kjempegøy å strikke, noen tar litt mer tid enn andre sjal, men AKK det er verdt det når du så kan surre de nydeligste maskene rundt skuldrene og halsen-LEKKERT!

Slik sjal kan du like gjerne bruke over skuldrene om sommeren så rundt halsen om vinteren ;) 
Det er ganske mye varme i hvert hull :) 


* * * * *

Jadda, sitter her i ennå eg! Det er egentlig helt sprøtt hvor vanskelig det skal være å komme gjennom noen ganger-og når du ikkje er god og bare vil ordne opp i ting strekker søren meg ikkje tålmodigheten seg langt. 
Hjelper heller ikkje at personen i andre enden som skal 
"sette deg over" bare sukker og stønner når hun 
hører det er DEG igjen......

Ville MYE heller vært på stranda å koset meg!
Men eg gir meg ikkje! Dette skal ordnes opp i I DAG! BASTA! hehe

Ca 10 min senere:
DER kom jammen den "irriterte" dama på tråden igjen og hun setter meg bare på "Ring Tilbake"-lista og sier Hadet
ER DET MULIG!?!?!

HVA er vitsen med å sette av 1 time pr dag hvor man kan ringe legen når du slettes ikkje får snakket med han?? 
Nå satt eg fra 11-12 i går + eg ventet på tilbakemelding frem til kwellen-INGENTING!
Nå det samme I DAG også!?? WTF!

Ikkje hjelper det så mye heller at smertene nå ligger 
i korsryggen og det kjennes ut som om hele rompa skal ramle av! Nei, nå tar eg meg ein røyk :) 




Håper du har en noe bedre start
på dagen enn det eg har :) 
KOS DEG :) 






Go`klem fra ei passe irritert Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: