tirsdag 4. august 2015

GRÅVÆR Lua mi

Alt er stort sett "Made with Love" <3 


Ble ganske så fornøyd med fargekomboen på denne lua, men eg skal og absolutt strikke ei lue til hvor eg bruker det Rosa Cascade garnet! Uten tvil :) 

Hvis du vil strikke samme lue kan du 
Joine Gruppe til Fru Soleng på Facebook, hu er raus 
og legger av og til ut ei Gratis lue - du bør absolutt ta en titt på hennes utrolig samling av nydelige luer :) 

 * * * * * 

Eg ente opp i senga i dag, ja eg har sovet sammen med Milo i over 3 timer, formen er ikkje på plass og det føles som eg har eg tjukk staur som går rett inn 
i "pusta" i magen og ut i ryggen.......
Det blir litt smerter ut av det, men eg skal ikkje klage her, 
ville bare innom å vise hvor fin lua blir :) 

Straks medisintid så eg håper kwellen blir bedre :) 
Ali har bakt de NYDELIGSTE Mamoul kan du tro, 
skal ta bilder så kan du få se i morgen :) 




KOS deg og ha en
fin kwell :) 





Go`klem fra ei veldig sliten Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Torhild sa...

Lua blir kjempefin, flotte farger. Håper du får ei god natt og at morgendagen blir bedre. Hilsen Torhild

Vibbedille sa...

Takk :) Det håper eg også, har mange ganger lyst å gi opp på slike dager, men så lenge lysten til å strikke er der og eg får sitte i fred går det :)