tirsdag 18. august 2015

Ligger bare her å planlegger strikketøy eg.......

Pattern&Images 2009 Karen Alfke

Dette er jo sånn TYPISK gensermodell som eg faller for så kladask! Ja den minne om den 

Nå er jo Imagine over her strikket i bomull noe eg lett hadde bytta ut med ull + at størrelsen på oppskrifta går opp til 58" :) 


Pattern & Images 2005 Caryn Lantz

Baseball hadde også blitt knalltøff til Jr! 


Pattern & Images 2012 Benyamin Conn

Donuts er MIDT i blinken til Jr-den har jo hette og alt! 
Tror eg må lage til en liten liste slik at han har litt å velge i :) 

Opp til 52"


Pattern & Iamges 2014 Becky Wolf

Denne FANTASTISK Folie à deux er du definitivt NØDT 
å klikke deg inn på å ta i nøyere øyensyn! Ikkje bare var det en svimlende dritkul kjole på ei lang og slank dame, men den innholder også oppskrift på både kortermet og langermet genser + den går opp til str 51.75"

Tror det er fargene som gjorde at eg ramlet så hardt hehe


Pattern & Images 2015 Kraftling

Denne Frensh Smock er vel noe av det søteste eg har sett! Dvs med en slik sak hadde eg jo faktisk vært kledd her 
i kroken hvor eg ofte sitter i tights og tightsgenser! 
Genialt å bare "ha over" ikkje det?
Oppskriften går opp til 57"


Patter & Images 2004 Rachelle King! 

GIVE IT TO ME sier nå bare eg!!!!

Tenk å hatt en Giraffe i 100% alpakka! *Stønner* og eg som elsker sånn ribba genseren holder jo på å dåne her eg ligger! Kunne faktisk ha vært så vågal og sagt eg 
VIL HA EN ROSA! 
Du må klikke deg inn å se hvilke muligheter den har-GENIALT! :) Opp til 50"


*  *  *  *  *

Ligger bare i grunnen her å stirrer i taket, ja for strikking orker eg ikkje! Det følger tydeligvis med en del kvalme på ferden til de der steinene, det er så kjekt, ja siden det er noe eg fra før av har kronisk-greit å få "spritet" det opp en gang i blant, hvorfor ikkje liksom? 

Ligger her henslengt å surfer, det fungerer bedre å slenge fra seg pc`en når eg må gallopere på do! For hvis eg strikker må eg bare plukke opp det som ramla av hver eg slengte det 
i kroken, kommer ikkje videre på sokkene da nei :) 

Da er det bedre å "torturere" deg en stund slik at det ikkje bare er min "To-Do" liste som blir lengre og lengre + at Ali sover, min skyld, eg Zznorka visst veldig i natt hihi Ergo har eg ingen andre å skravle hull i hue på, eller, vet`kje OM eg faktisk hadde skravlet så mye om du faktisk var her for formen er ganske shabby-
blir nok snart en kwil på meg også! 






Ha en STRÅLENDE 
Flott Ettermiddag :) 






Go`klem fra Vibbedille 
som merkelig nok er i ganske godt humør :) 

Ingen kommentarer: