mandag 17. august 2015

Vanskelig Skolestart? Lag et KOSEDYR :)

Foto: Tiggy Patterns

Nå er nok en My Little Pony Backpacks for liten til dagens skolestart, men kanskje for en som skal i barnehagehagen for første gang?  Eg kunne jo tenkt meg en til strikketøyet! Knallsøte! 


Foto: LHCpatterns



Foto: Amigurumi Fair



Foto:Anat Tzach



Foto: Amigurumi Fair



Foto: Janine Holmes 2015



Foto: Steffi Hochfellner



Foto: Foreverstitchin



Foto: Lovely baby gift 



Foto: Ashley Robey



* * * * * 

PANG!
Der var jammen meg skolen i gang-IGJEN! 2 mnd med masse kos, fine turer og dårlig vær er over- HVERDAGEN har kommet for å bli-en stund :) Det er jo søren meg nesten HøstFerie med èn gang jo! Den kan god omdøpes, iallefall me her i vest har jo hatt nesten 2 mnd Høstferie allerede!

Med kriminelt lite søvn var Jr skremmende opplagt og "våken" for å innlede sine 3 år på ungdomskolen! Han gledet seg masse og syklet glad og fornøyd avgårde- MED HJELM!

Det er faktisk vemmelig mange unger som sykler UTEN hjelm! Ja både store og små! Eg har  sagt til Jr, ja for flere år siden, at hvis han ikkje vil ha ansiktet sitt i bakhodet, ja så er hjelmen det som kan hjelpe han med det + 
at sykkelen bli konfiskert til han tar til vett! 

Solstråla sluttet å sykle fordi hun "likte ikkje" hjelmen, 
men hun godtok også at hun ikkje fikk ny sykkel etter hvert. Hun brukte buss og beina frem til hun fikk lappen-Helt greit 

Ta den STRENGE tonen til barnet ditt, 
det søte smilet er jammen ikkje noe søtt etter et møte med asfaltet skal eg si deg!


* * * * *

Har søren ikkje sovet mye eg heller, like spent som Jr hehe
Men NÅ er til på tide å komme seg i dusjen og våkne skikkelig, blir noen timer avslapping med pinnene 
før eg durer i vei ut til legen som skal utføre 
mirakler har eg bestemt :) 
Optimist HELE veien :) 






KOS deg masse og HA en
SUPER mandag og en
FANTASTISK Ukestart :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

siddisisalou sa...

Godt å høre at du er veldig bestemt på akkurat det området. Ser altfor mange som både sykler og skater uten hjelp, både store og små ! Trodde det bare skjedde i Spania der jeg bor, og nå må jeg slutte å si at det aldri ville skjedd i Norge for det stemmer ikke i det hele tatt dessverre. Alle de søte dyrene du viser var bare kjempesøte og skulle gjerne laget de alle, men så er det min tålmodighet svikter. Blir for mye pirkearbeide !