lørdag 15. august 2015

Unødvendige ting som er kjempegøyale å Hekle eller Strikke

Foto: Amanda Berry

I dag er dagen for å ha det GØY! Jepp Jepp! Formen er betraktelig MYE bedre og eg er SÅÅÅ Glad! Dagen etter en Helvetesdag er alltid Himmelsk! Derfor tenkte eg at hva er vel bedre enn masse UNØDVENDIGE ting man kan strikke eller hekle? Det er jo kjempegøy! Bare slike ting som du sitter å diller med, ja for ikkje å snakke om å potle - 
AKKURAT slik eg elsker! 

Se bare på denne nydelige Shellby The Snail , 
Ååååå blir jo nesten litt forelsket! <3 


Foto: ForeverStitchin

Eller hva med en nusselig Sidney The Sea Turtle
På denne linken finner du også MASSE annet søtt :) 


Foto: Purest morning

Eg skulle virkelig ønsket at Solstråla hadde hatt en 
Toy Hammock for hun hadde masse Plysj leker da hun var liten kan du tro! En slik som dette hadde da vært helt GENIALT! :) 


Foto: Conni-Hartig

En liten Ameise-Ant er alltid god å ha.....i lomma!


Foto:Lisia Designs 2015

Herlige Charlie B 


Foto: MaryAnn Deroche

Nå trenger du ikkje kjøpe de der spinndyra Sjiraffene, 
neida, du kan bare strikke en


Foto: BarbCutler

Nå er jo ikkje akkurat dette en Unødvendig ting, 
men SEEE på dette dødskule 
kjenner at eg fint kunne kastet meg over dette! :) 

Nå vet du hva du kan potle med en dag du ikkje har noe annet å gjøre! 

Eg skal se om eg ikkje kan få tatt bilde av ALT det Unødvendige eg har strikket/heklet så kan du virkelig få se hvor mye eg diller hehe Det er ikkje så lite hehe

* * * * * 

Kan melde om skikkelig regn i dag, Mmmmm herlig innekose vær :) Det er meldt torden også og DET er iallefall koselig :) 

Har seriøst hatt en SKIKKELIG koselig morning! 
Solstråla ringte FØR kl 9 og nå har me skravlet i 1,5 timer om alt mellom himmel og jord :) 
Det var skikkelig herlig Kickstart kan du si :) 


Men nå skal eg ha meg noe  mer kaffi og bare nyte noen rolige morgentimer, regner med at eg om en stund står på hodet inne på garnrommet og henter frem ALT det unødvendige hehe Du får følge med, så muligens du får noen sprø/koselige ideèr *ler* 





KOS deg masse og ha
en Fortreffelig herlig Lørdag :) 






Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: