mandag 24. august 2015

På Tide å Lære alt om Bokbind!

Det er samme styret hver august! 
Kjenner eg blir sur bare eg tenker tanken......
Bokbind er for meg et sant mareritt altså! Det er mange ruller med papir som har gått i bosset her hjemme og mange bøker har blitt uten bind.....Eg har gitt opp flere ganger!


Hvert år er eg like STA! Selv om eg hater det vil eg ikkje kjøpe de der i stoff som man bare smetter rundt heller hehe Joa, eg kunne gjort det veldig enkelt for meg selv, men eg syns det er en egen sjarm med bokbind-Spesielt det "GråPapiret" gjør seg godt på bøker :) 

Det blir på denne måten Jr sine bøker liksom :) 
Litt personlig preg med diverse feil og mangler hehe


Oh YES! Eg kom i mål med dagens 5 bøker.....
bare 13 igjen hehe 

Eg har lagret KUN èn nettside hva angår Bokbind, for eg glemmer trixet hvert år-ergo måtte eg leite meg frem, 
men eg fant den og jammen hjalp den meg i år også!


Ta deg tiden og "lag" fine bøker til ungene dine du også, 
det er vel nesten en "tradisjon" å legge bokbind på bøkene, ja som i april er det Påske, i desember er det Jul 
og i August er Bokbind *ler* 

Da Solstråla var så liten at eg gjorde det på hennes bøker brukte me det brune "Gråpapiret" og eg satt lange og sene kweller å MALTE Prinsesse motiver fra Disney på permene.......Skal du snart slutte å lure på HVORFOR eg kalles Tante Gal?? Hadde en periode hvor eg måtte tegne diverse Pòkemon Figurer på Jr sine, men han ble fort "voksen" på det området :) 


* * * * * 

Nå venter eg mamm`en inn dørene snart så eg fikk svingt meg å bretta begge stativene Ali vasket før helga og fikk klærene i skapene, dvs det har ENNÅ ikkje blitt sokkestrikking.....TYPISK hehe 

Resten av kwellen blir det nok bare skravlings og strikking
så kanskje den der sokken kan bli ferdig?? 






KOS deg masse og ha
en KOSELIG Kwell du også :) 






Go`klem fra ei kwellsklar Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Jordbærveien sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jordbærveien sa...

Jeg må nok innrømme at jeg setter MYE mer pris på påsken enn bokbind altså...

Ha en strålende kveld videre du også :D