lørdag 1. august 2015

"Se Min kjole...."

Tidligere i sommer nevnte eg så vidt mine impulsive innkjøp og lovet bilder, meeen med DEN sommeren me har hatt er det slettes ikkje blitt brukt noe SOMMERkjole kan du si! hehe

Men kjolen er absolutt lekker og kunne fortjent et fint bilde oppi skauen, men eg venter ennå på bedre vær eg hehe 

I dag fikk eg da iallefall en grunn for å ta den på siden me skulle i bursdag, men det ble da ikkje heeelt som planlagt! Ingen solbrune legger eller lår, ingen snertne sommesandaler, men i steden ble det.......


.....regnfrakk, jeanstights og høye støvletter! Ja det regnet så ekstremt at håret var dassvått av turen ned til bilen! 
Jr snappet et bilde full fart fart i døra så her ser eg passe "deformert" ut hehe Men litt morsomt må man da ha, ingenting er alltid perfekt, 
men kjolen er absolutt lekker i seg selv :) 

Liker lekker som Komikerfrue blir eg neppe uansett, selv om hun har drit på kjolen HAHA
Til mitt forsvar da så var det bedre etter frakken kom av og kjolen var retta på, ja og magen var inntrukket hehe

For den som lurer er kjolen strikket i 100% bumull og ikkje heklet, det ligger direkte link til kjolen inne hos Komikerfrue :) Det var der eg kjøpte den :) 


Hadde planer om bedre bilder da eg kom hjem, men det glemte eg jo og kom på det da pysjen var på og kjolen skulle henges på plass-NESTE gang, når sola skinner og leggene er brune.....DA.....

Etter nesten 2 timer i alt for mange dufter i selskap Takket me for oss og kom oss hjem, Ali hadde kokkelert og laget deilig lørdagsmiddag: 
Patata Harra, salat og marinert grillet kyllingfilè på spyd :) 

Nå er det tid for deilig deilige kaffi og hekling, 
ute regner det som det har gjort hele dagen og jammen har det tordna godt også :) 




KOS deg masse og ha
en deilige kwell :) 





Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :) 


1 kommentar:

Sylvia sa...

Så lekker kjole , Vibeke. Og den ser virkelig hjemmestrikket ut også. Et pluss til det!
Jeg prøvde en lignende kjole på H&M i sommer, men lot vær å kjøpe den, siden jeg var så bleik. Og siden sommerværet i år var spådd, ja som sommerværet i år ble, så lot jeg vær. Mulig den er på salg nå?????
Iallefall, flott kjole til deg, og stilig som en slags tunika også.
Må bare si jeg har tre nye kjoler i skapet, som ikke er brukt, så kanskje jeg skulle satse på dem først.
Ser ut til å bli en deilig søndag i dag!
Go søndag til deg.