onsdag 26. august 2015

Siden man ikke kan ha for mange - 6 Gratis Votteoppskrifter til

Foto: Halldora J

Jr er så skjønn, ja av og til blir han som en liten sprekkeferdig gutt igjen :) Eg krøp oppi senga i 15 tiden for eg måtte bare kwile litt og mens eg var der gikk han og Ali ut. De handlet litt Go`saker til i morgen + Gave til meg! 
Da eg sto opp var det første han spurte meg om;
" Vil du ha gaven NÅ"? og var kjempeivrig! "Nei," svarte eg, "Den kan eg heller få i morgen tidlig" "Meeeen Ååååå det er så fint, kan eg si hva det er?" hehe "NEI!", sa eg 
"Det må jo være spennende" hehe 

Han satt formelig på hendene og var helt gåen, det er så herlig å se at selv om de vokser til får de den barnslige gleden over seg som det er å kjøpe og gi en gave til mammaen sin hihi 

Joda, eg gleder meg masse til i morgen og eg har lovet 
å være i stua når frokosten serveres :) 

La oss nå komme oss tilbake til Temaet her; Votter! Me er vel enig om at man kan ikkje ha for mange? Ja det er jo nesten som med sokker, jo flere jo bedre og siden det er 365 dager 
i året og mangen av disse dagene er kalde kan man definitivt ikkje får FOR mange-man må da ha noe å bytte på+ at votter er SUPRE Julegaver, ja for DA fryser alle på hendene :) 

På bilde over har du lekre Simple Autumn Mittens og hvis du vil ha de som pulsvotter, 
ja så finner du Notatene på de her 

Da slenger eg bare ut et nydelig knippe her:

Foto: Emily Benson



Foto: Anna Mazzarella



Foto: tikru



Foto: Lone Star Needler

Dette er virkelig noe eg har lyst på! 
Har strikket flere par, men alle ble gaver.....


Foto: Camilla Emond


Kunne tenkt meg å prøvd på de siste her for eg har nemligen aldri prøvd meg skikkelig på Magic Loop- Har Du prøv det? Er det SÅ lett som alle sier? Ja på dette området føler eg meg LITT utenfor hehe 

Eg liker veldig godt å strikke votter, men som nevnt tidligere har eg SÅÅÅ lyst på skikkelig, 
men bare helt enkle fingervotter! 

Foruten noen helt enkle i flerfarget Opal kunne eg virkelig tenkt med disse:

Foto: Laris

Ikkje sant disse Eisblume var nydelige? 
GRATIS oppskrift er det også! 

Men for å strikke disse må eg nesten lære meg Magic Loop  først, eller eg kan det sånn litt må bare lære å beherske det skikkelig! Eg har også den PERFEKTE Wollmeise liggende.. 
Jaja, man kan da ikkje få alle ønsker oppfylt hehe 
Men ÈN dag, en dag......


Men vettu ka? Nå skal eg hoppe i dusjen og våkne skikkelig og etterpå skal eg krype inn i en herlig flanellpysj 
og ULLSOKKER for så å innta kroken her 
og gjør ferdig et annet prosjekt :) 
Det er så herlig vær ute så eg skal kose meg 
å tenne MASSE lys :) 

Ååååå HØSTEN er MIN favoritt-UTEN tvil <3 
Det uler i terrassedøra og trærene ligger langflate 
her og det regner :) 

Håper DU også har hatt en fin dag og at du får
sjansen til å kose deg litt nå i kwell :) 





NYT KWELLEN <3 





Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :) 


3 kommentarer:

Gro sa...

Magic loop er faktisk så lett som det ser ut, så det er bare å hoppe i det!

Anonym sa...

Magic loop er dejligt nemt - bruger aldrig andet til ærmer, sokker, vanter, huer :)

Vibbedille sa...

Eg må virkelig få lært meg det der ja!

Eg får invitere til Magic Loop Treff så forstår eg det kanskje 100 % hehe