torsdag 28. juli 2016

DÅN for noen STRIPER!! -StrikkeOppskrifter

Pam Allen/ Design: Isabell Kraemer

Holdt jo på å DÅNE på meg da eg tok en ny surferunde nå før kwellen! Jada, eg alltid innom Isabell Kraemer
å kikke, er litt avhengig.....

Hva hadde ikkje POPPA opp i løpet av dag??
Joda, nye STRIPER! *Solgt!*

Ja eg vet, eg trenger ikkje ta historien om meg
og Stripa Èn gang til HAHA Men denne skled galant inn på lista mi og da måtte eg bare servere den til deg også!
Ååå den der favorittlista mi er nå styggelig lang skal eg si :)


Bildet over
Opp til str 52"





Isabell Kraemer

Dette er en gammel kjenning og halve landet strikket den for noen år siden, ja eg og!

Men vettu hva? Ikkje bare er denne oppskriften GRATIS, men den er også på NORSK! Skal eg fortelle deg HVORFOR du må strikke nettopp denne? For det første er den knalltøff og god, men for det andre er eg nesten sikker på at denne har en skulder du ikkje har strikket før! Helt genial ser du!
Nei, det er IKKJE isatte ermer, de er strikket slik, ja hele greia strikker du Top/Down og eg anbefaler deg denne
genseren på det varmeste!

Str XS-XL



Eg har som sagt strikket meg 2 stykker
og eg elsker BEGGE 2!

Dette er virkelig gensere eg bruker MYE! Når eg ser på disse bildene er eg VELDIG glad for at MobilBildekvaliteten har forbedret seg de siste åra!


Vibbedille

Detaljer om genseren over kan du se HER!


Vibbedille

Dette er FAVORITTEN av de begge!
På denne har eg brodert en knallfin Dragonfly! Mer detaljer og bilder av denne kan du se HER!


Dette har seriøst vært en HIMMELSK skjønn dag!
Som eg fortalte hadde eg planer om tur ut hehe Har du følgt meg på SnapChat i dag, ja så fikk du bli med på turen hehe En heseblæsende en haha

Deretter var tiden kommet for en himmelsk dusj før eg inntok Go`stolen med strikketøyet og Gossip Girl - HERLIG!
Utpå ettermiddag kom Amira og me så filmen
"Et Helt Halv År"-Ååååå for en skjønn film!
Nå skal eg starte på bok nr 2 :)

Det er duket for en fredelig kwell her i stua, Amira tok turen til ei venninne og skal kose seg der, men hun kommer tilbake her igjen i morgen. Herlig når hun har FERIE 1 uke hehe






Men du må KOSE deg og ha en
Herlige og Gode Kwell :)








Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Barwitzki sa...

Super strippegenser. Deilig med Drogonfly... så nydelig.
Jeg hadde lest boken Et Helt Halv År. Jeg må se filmen. Ahh, ferie er best :-)
Ha riktig god dag Vibbedilla... vi har regn i dag... jeg tar kaffe og
strikketøy... klem fra Viola

Vibbedille sa...

Hei Viola :)
Det regner MASSE her også!
Men du, har du fått vesken eg sendte til deg?
Sendte den forrige mandag så eg håper
den er kommet frem. :)