fredag 1. juli 2016

Spennende og Sprekt! - StrikkeOppskrifter, også på Norsk

Natalia Moreva

Enkelte ganger er det noen strikkeprosjekt som nesten får deg til å glemme å puste! Deretter tenker du at dette fixer eg ikkje og så skriver du det i Glemmeboka, ikkje det?
Ganske mangen gir bare opp så fort. Innimellom dukker det altså opp design som ser helt Ustrikkelig ute, men det vet man jo ikkje før man har prøvd, sant vel?

For meg er disse designene på den måten, ja de kan fort gå
i Glemmeboka, men eg tror søren meg eg skal teste det ut! Skjønner overhodet ikkje bæret når eg ser på bildene,
men satser jo på at det er en helt normal og logisk forklaring på det hele! Er du med?? Ser for meg nå at du tørker litt svette i pannen, men det finnes ingen unnskyldning hehe Denne oppskrifta er nemligen oversatt til norsk!



Bildet over
Norsk oppskrift



Natalia Moreva




Natalia Moreva




Natalia Moreva

GRATIS oppskrift
Alle oppskriftene her er for ordensskyld sjerf


Sånn *Klapser i hendene*- da vil eg nesten påstå at du har noe å potle med i regnværet *ler*
Eg har lagret noen av disse for det er ikkje aktuelt akkurat NÅ, men vær du sikker på at teknikken skal sjekkes ut nærmere, ja før eg uten videre bare gir opp :)


* * * * *


I dag var eg oppe ganske tidlig! Ja me snakker sånn før 8`ish! Hallo, det er ferie liksom! Men, ok, egentlig herlig å få litt Me-Time i morgentimene når man har overnattingsgjest :)

Nå kwiler hun så da får eg en god time Me-Time som eg altså bruker til å blogge :)

På min egen strikkefront har eg nå begge beina på en rundpinne og har startet kilefellingen så nå går det nok fortere enn fort vil eg tro :)

Om en stund blir det Mega Burgere à la Ali her i heimen
og eg kjenner at akkurat DET skal bli herlig :)
Ali og eg sprang ut i regnet tidligere og kom oss på butikken ser du, det har faktisk regnet uten stans siden i natt!
Nå har eg både vært i dusjen og fått på meg pysjen
så her er det HELG!
Blir nok koselig og bra tross alt :)





KOS deg fortsatt og NYT
en fin ettermiddag og kwell :)







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: