mandag 25. juli 2016

Herlig! - Deilige StrikkeOppskrifter!

Knitterella


Jaja, så var det tilbake til regnet, det våte elementet som me virkelig har fått masse av denne sommeren.....Akkurat i dag er det for så vidt greit, ja du ser det, i går kwell ble eg så sløv at eg orket ikkje strikke de siste rundene på kjolen!

Dvs eg har 2 rette omganger og 3 vrange igjen, det burde gå rimelig greit for det skal bli kjekt å starte på noe NYTT-Igjen.....Men HVA?? Ja det skal være noe bebis greier...
hmmm....blir nok å ta en runde i Pdf-Mappene mine og det er garantert at eg finner noe som kan strikkes i Holst :)

Husker jo ikkje HVA eg hadde planer om så eg få friske opp de små grå nok en gang!

Vettu ka? Eg ramla pladask for den herlige Shrug`en over her! Den hadde vært skikkelig god å ha, ja sånn over en topp her i stolen når det begynner å bli kjølig :)
Likte den veldig godt i disse fargene og eg! *Lagrer*



Bildet over




Knitterella





Knitterella





Plucky Knitter/ Knitterella


Denne var litt anderledes og stilig! Sikkert lett å strikke!


* * * * *

Før eg virkelig kan sette meg godt til rette må eg ta meg en kjapp tur på Rema, alltid et par småting me må ha når mandagen kommer :) Ut over det er det enn så lenge dårlig med planer her i huset i dag, men skal nok få dagen til å gå. Bør nok ta å sette på en eller 2 maskiner med klær og starte på å komme til bunns i haugen-Igjen!

Burde jo ha vasket klær i helga når det var sol og varm,
men tror du eg tenkte på det da? Jaja, når det regner er det jo kun pysjen som teller så det var då vannari :)

Skal ta meg en runde i mappene mine mens eg svelger resten av kaffi`en før eg går, her gjelder det å ha neste prosjekt klart FØR det aktive felles av hehe Man kan da slettes ikkje være arbeidsledige! UHØRT! hehe





KOS deg og ha en
Strålende mandag :)
Er den Blå??







Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: