torsdag 28. juli 2016

Go`Saker - Herlige StrikkeOppskrifter av Isabell Kraemer

Pam Allen/ Design: Isabell Kraemer

Nå på dette tidspunktet så VET du at eg digger
Isabell Kraemer som designer og eg blir såååå GLAD og YR når det kommer nye Go`Saker fra hennes kant!
Se bare på denne Go`Biten over her:
Enkel, ren og ja, bare lekker liksom, syns du`kje?

Som du også vet så skal det jammen ikkje mangen rillene til før eg er DØNN forelsket!

Var så Tøff at eg tok meg en titt på garnet og eg, hehe *Svake Menn`ske* altså! Snakk om å bli gelé i beina!
Ååååå ALLE fargene var bare KNALL HERLIGE!
Ja du er NØDT for å ta deg en titt HER! Men gjør som meg: Gjem VisaKortet *Ler*


Denne er NY nå i Juli -JuHuuuu

Bildet over
Opp til str 50"



Harrisville Designs/ Design: Isabell Kraemer

Opp til str 60"




Kelbourne Woolens+Amanda Stevenson Lupke
Design: Isabell Kraemer

Opp til str 47"




Isabell Kraemer

Opp til str 50"


Vettu ka eg skal gjøre nå etterpå???
Du kommer ALDRI til å gjette det hehe Joda, eg skal strikke, men FØR eg kan sette meg ned er eg NØDT å gjøre noe....Egentlig min egen feil for eg kunne ha ordna det i går, men siden Amira tok bilen med seg i går skal eg til butikken *Ler* Og vettu??

Det er KUN nedover bakker, SKIKKELIGE nedoverbakker
og du vet hva DET betyr?? Skikkelige OPPOVER bakker
for å komme seg hjem...... Jepp, det er "Straffen" for å være røyker, å gå tur, MEN som vanlig leter eg etter noe POSITIVT ved det og det er MASSE positivt skal eg si deg:

*Frisk luft i "Sommer"regnet!
*God Trim hihi
*Satser på å fange noen Pókemon
*Dusjen etterpå blir SÅÅÅ mye bedre
*Får KNALLGOD samvittighet resten av dagen hehe
*Har garanter også forbrent Kcal eg fikk av kaffikoppen

Så neida, ingen SURE mine her ser du *Øøøøø*

Tja, da er det vel bare å få på seg noen klær å legge i vei hehe Ja du kan jo bli med om du vil så slipper eg å labbe av gårde alene?? Du finner meg på SnapChat-(@vibbedille)

Da ses me i "Løypa" til Joker!





KOS deg og ha en
STRÅLENDE dag!
Snart Helg-Igjen!







Go`klem fra ei POSITIV Vibbedille :)

1 kommentar:

Wenche`s Roteloft sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.