tirsdag 26. juli 2016

Lyst, Lett & Lunt - Enkel Høststrikk-Oppskrifter

Carrie Bostick Hoge

Eg skal jammen hilse og si at det REGNA i går, ja med skikkelig store bokstaver skal vite! Eg måtte ut på terrasse
og berge noen av blomstene som var nær en sikker drukningsdød! Hjelpes altså!

Dagen i går ble uventet HERLIG! På vei til butikken i går formiddag gikk eg rett på Amira! Hun var på vei hit for
å overraske oss med besøk :) SÅÅÅ Koselig vettu så da tok eg henne med på butikken og me fikk en
time kvalikk`tid kan du si :)

Det endte med at Jr og hun tok en seg aldri så liten shoppetur! De fikk shoppet litt av hvert og begge fikk dekket sine ønsker + at Jr...ehee....Milo fikk seg nye leker, men litt usikker der altså for eg syns han Jr gikk vel mye å vifta med de fjærene! Ja, Milo, han gjemte seg og ga tydelig beskjed at dette likte han ikkje hehe Måtte le mer enn èn gang :)

Nå i morgentimene ble eg sittende å surfe vettu, ja som vanlig og eg merker at eg har VELDIG lett for å falle for det lyse og lette, ja bare se her hva eg fant:


Bildet over
Opp til str 58




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 58"




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 68"




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 59"




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 52"




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 57"




Carrie Bostick Hoge

Opp til str 53"





Carrie Bostick Hoge

Denne likte eg VELDIG godt!

Opp til str 56"


Før det ramler inn med et gjentagende spørsmål:
Jepp, ALLE disse oppskriftene her er på engelsk, men vettu? Nå er det på tide at også DU tester deg selv og eg er sikker på at du vil bli POSITIVT overrasket! Trenger du hjelp, ja så er nettet STOOORT og mange kan GARANTERT hjelpe!

Du kan starte med er å printe ut DENNE LISTA HER!
Les så gjennom oppskrifta og noter ned hva den enkelte forkortelsen betyr, allerede DA er du godt på vei!
Uansett: LES hele oppskrift, underveis kan du prøve å "se" arbeidet for deg før du setter i gang. En linje om gangen, gjør som det står og slutt og tenk! Var en gang ei SMART dame som sa det til meg, og vettu?? DET funka!
Er henne fortsatt evig Takknemlig for at hun fikk
meg over dørterskelen :) Takk, Margot! :)


Ser ut for at me skal få flere enn èn årstid i dag så været har eg gitt opp for lengst og skal NYTE dagen uansett for
vettu HVA?? JuHuuu selv om det ble LITE strikking i går fikk eg FERDIG Kjolen i går kwell før eg la meg! JIPPI!
Skal kun sy i knapper og vaske den :)

Du vet hva DET betyr??
SHALLABAIS! I dag skal eg starte på noe NYTT JuHuuuu
Hva det blir, ja det vet eg ikkje ennå-
Tror eg skal ta meg en dusj og tenke over saken,
men garantert at det blir noe BabyStuff <3





KOS deg MASSE og ha en
Fantastisk Herlig Dag :)





Tusen Takk for responsen på Dette Innlegget i går!
Det er nok en "Historie" som kommer til å dukke opp
i ny og ne, men det er godt å "prate" litt om det :)






Go`klem fra ei IVRIG Vibbedille :)

1 kommentar:

Evelin sa...

så flink du er :D