søndag 17. juli 2016

SOKKER! -Flotte StrikkeOppskrifter

Anneh Flecher

Det finnes en sokk for ALLE føtter, ja uansett, sokker er noe ALLE trenger og det så og si hver eneste dag!

Dvs man kan ALDRI klare å strikke for mange sokker, det er 365 dager i året og sokker skiftes etter humøret noe som igjen kan skifte noen ganger fra morgen til kwell og det er greit å ha en passende sokk for hånd. Du kan strikke Glade sokker, Sure sokker (Eller, de trenger du nødvendigvis ikkje strikke da....hihi) Fine sokker, Tøffe sokker, Hverdags sokker, Fin Sokker,
Natt Sokker, Kose sokker, Mandags sokker (en av hver?)
Stripete sokker, Lace sokker, Kjedelige sokker - Dette er klassiske eksempler på at man retten og sletten IKKJE kan strikke FOR mangen og jammen godt er det!

Det finnes et ELDORADO av sokker "Der ute", det går aldri tomt og det fylles stadig på med flere! Man kan bli fullstendig SokkeGal! Finnes det forresten en Kjæreste Sokk?
Ja sånn aka Kjæreste Vott?? Vet ikkje hvordan DET skal funke i praksis, men det er greit å ikkje tenke av og til, ja bare strikke liksom :) Kanskje et par Tankeløse Sokker??

Fikk veldig God respons på Sokker i går så da er det bare
å kjøre på med noen flere, hvis det er veldig stor trang
og ønsker om Norske Sokkeoppskrifter så
kan eg godt fixe det også :)

I tilfellet er det bare å HYLE ut :)




Bildet over
Skikkelig stilige hæler!



Anneh Flecher

Spennende HÆL!


Anneh Flecher

Nok en KUL Hæl!



Aurélie Colas

WOW! Spreke!



Marcy Vandale





Caily Meyer

GRATIS Oppskrift




Michelle Mattingly



Kanskje eg kunne trenge et par sokker MED knapper?? Hmm tja, hvorfor ikkje liksom :)


* * * * *

"Et lavtrykk i Norskehavet gir pålandsvind og regnbyger det meste av dagen. Sørvest liten kuling på kysten, utpå dagen dreiende vestlig med periodevis frisk bris!"

Sånn, så snakker me ikkje mer om det, ok?

På strikkefronten ble det noe mer strikking i går kwell, ble jammen sent også for eg så 2 filmer + slutten på den 3.

Tar jammen ikkje mange kweller før man er på RangleGaleien igjen ser du, men eg liker fortsatt å stå opp tidlig.....det er bare verre å legge seg tidlig! Vil ha i pose
og i sekk: Morgentimene OG Nattetimene uten å gjespe
og henge med hodet hele dagen! Finnes det en form for trening eller kur for det?? Gode råd mottas!

For sikkerhetsskyld, ja for at eg ikkje skal sovne går eg å tar meg en dusj FØR eg kaster meg over strikketøyet :)
Siden eg hadde planer om å vaske alle vinduene på utsiden
i dag og henge opp 5 maskiner med klær på terrassen kan eg like gjerne ta helt fri hehe Ja det regner jo, men tankene er det jo ingenting i veien med hehe

Regner med at du også hadde mange planer for gjøremål
i dag, men været kom i veien, ikkje sant?? hehe




Så i steden for:
KOS deg og NYT dagen :)







Go`klem fra ei Vibbedille med God Samvittighet :)

2 kommentarer:

Jorunn Lindal sa...

God søndag😃. Du og jeg er like som elsker å strikke sokker😂. Pinner 2,5, tynne sokker i Regia, Opal og Arwetta, elsker det. Prøver å strikker andre ting, barneklær, kluter og nå og babytøy, men får abstinenser av ikke å strikke sokker😂😂😳. God søndag fra Jorunn😊

Håndarbeidsfrua sa...

Så stilige sokker. Lar meg nok friste her. Disse helene må jeg prøve meg på.
Dagens værmelding her: delvis SOL, men det blåser så men orker ikke sitte ute. Hvor er sommeren????? Trenge dager uten vind og med god varme.
Klem fra lIV