onsdag 20. juli 2016

Urbant & Stilig - StrikkeOppskrifter

Alexandra Tavel

Du trenger slettes ikkje bo i en storby som Oslo
eller New York for å være Urban og Stilig, neida, strikk,
og kle deg hvordan du vil hvor enn du måtte bo!

Har de siste månedene merket at eg har fått en del yngre lesere, ja sånn i begynnelsen av 20 åra-Det er faktisk ei på 18 som pleier å spør om litt generell strikkehjelp og det er SÅÅÅ koselig! Dette må jo iallefall være oppskrifter som er både attraktive og lett håndterbare for en fersk strikker?
Stilig var det nå iallefall!



Bildet Over
Gratis Oppskrift




Alexandra Tavel





Alexandra Tavel

Gratis Oppskrift




Alexandra Tavel

Gratis Oppskrift




Alexandra Tavel





Vettu ka???
I dag sov eg HELT til halv 11 og vettu KA som vekka meg?? SOLA! Ja, tenk du, den sto kontant rett inn i senga vår og det ble ganske så hett under de 2 dynene eg hadde på meg!

Ikkje bare det, men den heftige knainga som eg fortok av beina mine i går har tydeligvis gjort underverker for eg har ikkje våknet èn gang av kramper! JuHuuu
Blir nok å kna i dag også :)

Som flere har rådet meg så vet eg at Magnesium KAN virke, problemet er at det har eg virketid på ca 2-4 mnd og dette er ikkje noe eg har hele tiden. Personer med veldig lavt stoffskifte (Som meg) kan også slite med dette så eg satser bare på at eg er i en slik periode :) Dessuten er eg litt redd for magen når det kommer til Magnesium

Det kjennes iallefall ut til å bli en veldig varm dag i dag selv om det BLÅSER ganske mye! Det er typisk hehe Alt kan ikkje være helt perfekt bare èn dag, men klager ikkje for eg skal nok kose meg eg :)

Ali har lovet SitronKylling i ovnen
i dag så dette blir snadder :)

På strikkefronten har eg nå begynt å strikke rundt og rundt på kjolen og det går fort skal eg hilse å si! Har t.o.m kommet
i gang med økingene så gi meg et par GODE strikkedager
så har eg nok en NYTT prosjekt på pinnen hihi

Håper bare de siste knappene snart kommer slik at eg få sydd de i på de ferdige prosjektene som ligger her!





Håper DU også har en
Sommerdag i dag?
KOS deg og NYT den :)






Go`klem fra ei allerede Varm Vibbedille :)

Ingen kommentarer: