mandag 18. juli 2016

Norske SokkeOppskrifter i Verdensklasse!

Ann Myhre/ Pinneguri


Nå er det flere som har etterlyst flotte NORSKE Sokker så da satte eg i gang og plukket ut mine absolutte favoritter,
det er jammen i få det er snakk om, ja for dette er slettes ikkje alle, men det får da være måte på hehe

Dette er SokkeOppskrifter på HØYT nivå altså!
Oppskriftene er en drøm å følge og sokkene er noe av det Flotteste på det norske markedet, ja de hevder seg absolutt
i verdensklassen spør du meg :) Det er jo øye som ser som bestemmer og dette er da MIN mening,
kanskje du har en annen?

Håper iallefall du tar deg tid til å virkelig
NYTE disse flotte designene:



Bildet over
Gratis Oppskrift




Aud Bergo





Aud Bergo





Rea Jarvenpaa

Dette er IKKJE norsk design, men absolutt kjempetøff!
Tok den med siden den nå finnes med norsk oppskrift



Ann Myhre/ Pinneguri





Gro Andersen





Kate Fredriksen

Gratis Oppskrift




Bitta Mikkelborg

Gratis Oppskrift




Lena Gjerald/ FrkBadegakk

Gratis Oppskrift




Trude Hertaas

Gratis Oppskrift




Gro Andersen





Ann Myhre/ Pinneguri

Gratis Oppskrift




Bitta Mikkelborg

Gratis Oppskrift




Bitta Mikkelborg





Bitta Mikkelborg





Bitta Mikkelborg





Ann Myhre/ Pinneguri

Gratis Oppskrift




Ann Myhre/ Pinneguri

Gratis Oppskrift




Trude Hertaas

Gratis Oppskrift




Gro Andersen



SÅNN! *Klapser med hendene* Dette var i grunnen LITT av en jobb skal eg si deg hehe Det er ikkje bare bare å plukke blant de største favorittene :)

Ved å hamstre (hihi) litt oppskrifter, ja da STØTTER du de norske designerene og vettu ka som skjer da?
Da Designes det bare enda mer og SÅNN vil me ha det!
JuHuuu

Å du?? HUSK at man deler ikkje rundt på oppskrifter!
Det er neimen ikkje mange kronene de tjener på de flotte oppskriftene og de er verdt hver eneste krone :)
Tror me kan si oss enige der, ikkje sant?


* * * * *

Vettu ka eg e??
FULLSTENDIG Kaputt! hehe Me har vært på TUR!
Søren det er lenge siden, men AKK så herlig! Ble en ganske så anderledes tur enn før, men akkurat DET skal eg fortelle deg om i eget innlegg *fniser*

Nå skal eg ta opp strikketøyet og ikkje kjenner etter hvor vondt i beina eg har! (Ikkje gå på lang tur i Converse......)
Er klar for å sette armene på en tråd og da er det full fart nedover skjørtet! ME LIK!




KOS deg og ha en
SUPER Kwell :)






Go`klem fra ei UTSLITT Vibbedille :)

Ingen kommentarer: