søndag 3. juli 2016

En Baby trenger mer enn bare klær -Festlige StrikkeOppskrifter

Amanda Berry

Ja som f.eks KOSEDYR! Masse kosedyr trenger de hihi Amira hadde lekegrinda full da hun bare lå å kravlet, hvor enn hun ramlet eller rullet seg landet hun mykt og kun kunne sovne i de rareste vinkler. Etter hvert som hun ble eldre ble de sengepynt som måtte flyttes hver eneste kveld, ja bortsett fra favorittene som havnet på puta :) Den dag i dag har hun en kosebamse i senga, jepp, eg har lært henne opp skikkelig ser du *smiler* Sukk, jenta mi <3 

Gjett 2 ganger om noen av disse ramlet inn på mi liste?
Hva med deg?



Bildet over



Amanda Berry




Amanda Berry




Amanda Berry




Vett du ka som har skjedd?? Eg har fått hele 3 strikkeønsker fra Amira så nå ser det ut for at det er nødt til å bli en pause
i Nøstebarndressen, men da til fordel for noe kjempekoselig!

Det er også Babyting, Jepp, venninnene til Amira har nå begynt på runde 2 så her går det unna + det er også andre nurk hun er "Tante" til som trenger litt smått :)

Skal gå å sjekke ei stor prosjektkorg eg har stående inne på det 3.soverommet, for oppi der ligger det et FANTASTISK garn i det eg tror er de riktige fargene :) 

Nå skal det nemligen strikkes smått i Guttefarger :)
Kan jo være greit med en fargepause også hehe
Er litt tidspress på denne, men det er et kjapt prosjekt så eg satser på å få det unna på noen dager :)

Skal ta litt bilder så kan eg vise deg de lekre fargene <3


I dag har eg egentlig planer om å bare sløve, besøket skal etter planen hjem og da blir det Me-Time :)
Har hatt det koselig, men det skal være godt
å koble helt av også :)




KOS deg og ha en
HERLIGE Søndag :)






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)


2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

God søndag! Fremdeles ikke sol og sommer, så da kan man jo sløve litt ved PC.
Disse kosedyrene var da farlig fristende. Klarer jeg å la være mon tro? Vel, det får tiden vise.
Satser på å få litt fler arbeider på pinnene slik at jeg får fylt opp strikkekurven slik at jeg har litt mer å velge i Kos deg med ME-tid.
Klem fra Liv

Anne Elise sa...

Sola skinner, men det er en del skyer. Vi slapper av, men skal ha en hel gjeng til middag i morgen, så litt rydding må til :-)
Ellers strikker jeg sokker, hekler på teppe-alongen og i morgen starter også klutealongen, så det blir travle dager. Lørdag skal vi i navnefest til minste barnebarnet. Gleder oss til det.
Har hatt ei uke ferie allerede, men heldigvis flere uker igjen. satser på fint sommervær og deilige temperaturer.
Ha en flott søndag!