torsdag 14. juli 2016

Se Min Kjole........Yndige StrikkeOppskrifter


Hmmm som du ser så har det ikkje blitt på laaangt nær så mye strikking som planlagt her i stolen! Dagen bare raste
av sted og eg hang med liksom!

Etter hårvasken i formiddag sto jo Ali opp og av og til er han veldig skravlesyk (som i dag) og DA nytter det ikkje
å lese oppskrift + strikke samtidig.

Deretter fikk eg et par telefoner og mailer som eg måtte svare på og når eg ENDELIG fant roen så ringte Amira hehe Koseligst når hun ringer. Hun skulle ha tidlig fri og lurte på om eg ville bli med henne å handle, noe eg selvfølgelig gjorde :) Etterpå når eg hadde fått henne hjem og så meg selv var kl nesten halv 6 og eg var såååå søvnig kan du tro!!

Tok meg en kaffikopp, men kapitulerte etter hvert på sofaen! Mmmm nydelig når du kjenner søvnen tar deg!
Akkurat på vei inn i drømmeland kommer Mr. Milo inn, hopper opp på hofta mi og majuer høyt og TYDELIG
inn i øret mitt: "EG ER SULTEN!" For de som har katt vet da at det er nytteløst å prøve å sove dermed var det bare
å komme seg opp å lage mat....


Men tilbake til Kjolene eg har styrt med!

Eg hadde jo både Sweetheart og....

OGE Knitwear Design

....Denne som eg ville velge i, men denne
Baby A-Line Dress (Bildet over) ga eg opp etter at eg hadde lest oppskrifta!!! Snakk om mega tungvint måte å strikke kjole på. Èn ting at man starter ned, men for og bak strikkes seperat og må sys sammen etterpå og eg gadd ikkje TENKE for mye ved å strikke rundt så den forkastet eg.
Akk så skjønn den er!

Angående Sweetheart var eg SIKKER på at eg hadde den, men tenkte "Pytt Pytt" eg får jo bare kjøpe den igjen, men DA slo PayPal seg vrang.....Hmmm Jaja Hadde flere muligheter så etter en dyp samtale med meg selv blir det nok en gang....

Tora Frøseth Design

Gratis Oppskrift

Herligste kjolen eg har strikket!
Ja har noen på samvittigheten :)
Starter opp i halsen og full fart nedover-
Helt Herlig kan du tro :)



Men nå altså, ja HVIS eg ikkje sovner så skal eg bare
NYTE og KOSE meg med dette :) Det er sååå tynt og lekkert og eg nyter slike strikketøy noe vanvittig <3

Dette er vel noe av det enkleste, når det kommer til kjoler eg har vært borti :) Du bør teste ut denne en gang



Dette derimot har eg ALDRI opplevd!
Ja at Holst Supersoft farger av på fingrene hehe
Joda, at skyllevannet får litt farge, det er normalt når garnet er uvaska. Er sikker på at dette heller ikkje er et problem,
det er bare å skylle kjolen godt når den er ferdig :)



Eg er KLAR for Kwellen, er DU?





KOS deg masse og NYT
en noe kjølig Sommerkwell :)




Tusen TAKK for siste ukas koselige mailer og meldinger, 
setter utrolig stor pris på det! Kjekt å ha litt kontakt med dere <3 






Go`klem fra ei søvnig. men optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: