lørdag 30. juli 2016

Forsømmer DU Mannen Din??

Audry Nicklin




Eg gjør! Ja FORSØMMER mannen min altså!
Iallefall på strikkefronten, men ellers tror eg han er
Pretty fornøyd :) Siden en Marius i 1993 som han forøvrig drukner i ennå har det vært dårlig med strikkeplagg på han, et par sokker eller 2 tror eg.....og JA + den ene sokken eg strikket for 2 år siden + den halve som FORTSATT
venter på å bli ferdig HAHA

Neida, det mangler ikkje med ØNSKER, ja hva HAN kunne tenke seg hehe Kan jo nevne:

En Limegrønn genser i SYLTYNN Merino strikket på MAX pinne 2!!! HALLO!?!?! Hørt om Konemishandling eller??? HVEM strikker sånn?? Ja og så må den ha V-hals....
JOoooda genseren hadde garanter blitt KNALLFLOTT, men HVEM gidder?? Ikkje eg.....SORRY, Ali <3 Eg ELSKER deg av hele mitt Hjerte, men DER er går grensen min liksom hihi

Men sånn helt ÆRLIG!?? Eg har veldig lyst å strikke en FLOTT genser til han og eg VET hvilken eg har lyst å strikke!

DENNE:
Jodi Green

Ahaaa er ikkje den TØFF vel? Ja og FLOTT!??
Ikkje sant Ali kunne bli helt KONGE i denne?? Si JA!!!
Det er faktisk hele 11 år siden den ble publisert, men eg får den ALDRI utav hodet, ikkje før den er på kroppen til Ali haha

GRATIS Oppskrift!




Jane Howorth






Jane Howort





Marly Bird





Marly Bird





Jennifer Hagan





Jared Flood

Denne kjøpte eg faktisk garn til da den kom ut og det ligger FORTSATT sammen med oppskriften, bare til
å starte....Eller....ehe.....mulig det trengs litt mer garn nå,
Jr var nemligen bare 5 år den gang...
Åååå men denne er SÅÅÅ fin! Faktisk rundsal i RILLER! Need I Say more??





Ariane Caron-Lacoste

DENNE har eg også kjøpt garn til, OGSÅ til Jr!
Oppskrifta er klar den og, ferdig printet!
Men, Jr blir ALDRI for liten for en slik KNALLTØFF jakke! Striper vett, han liker det hihi





Ankestrick

Aha en av mine favorittdesignere slår til med en
Go`Bit til MANNEN! Me Like :)





Stephen West

Eller hva med en skikkelig FLOTT West`Design!??
Søren ikkje å forakte det! DIGGER den mannen,
HAN er tøff han! KNALLSTILIG, men dog litt spesiell! HURRA!



Nå, hvordan ligger du an? Ja sånn samvittighetsmessig?
Strikker du til mannen? Kommer han med egne ønsker eller stikker du bare noen halvferdige sokker 2 ganger
hvert 5. år slik som meg? *ler*

* * * * *

På min egen strikkefront pr i dag er eg kommet i gang med arm nr 2 på det mest Aktive prosjektet om dagen :)
Åååå det er så herlig kan du tro, strikker i dobbel Holst Supersoft og koser ræva av meg-Snakk om NYTELSE! <3

Det beste er at det er lørdag, døra er boltret og gardinene trekker for, ja sånn at ingen skal se at me er hjemme haha
I dag skal dagen KUN dreie seg om "Gossip Girl"
og STRIKKING! Amira er opptatt med sitt og eg VET hun koser seg så eg kan bare slappe av med gutta :)
Har vært så HERLIG denne uka, Amira har vært her
HVER dag! Mmmm så skjønt! I går kwell var hun og en venninne her og det var SÅÅÅ koselig! Herlig med noen slike timer, GODT å se at selv om hun er å regne som voksen så NYTER hun å komme hjem <3

Håper alt ligger til rette for deg også, ja slik at lørdagen din også blir fin og slik du ønsker!





KOS deg og ha en
EVENTYRLIG dag :)





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kremt... Det mangler ikke på planer nei. Jeg har to armer til romsdalskofta liggende, bolen ble "glemt"...
Den siste genseren var helt herlig, den må jeg se mere på.

Iryl sa...

Mange flotte herregensere! Durrow har jeg også hatt lyst til å strikke siden den kom ut. Spørs om ikke jeg bare må hoppe i det.

Når det gjelder å strikke genser på tynne pinner, er det bare å hoppe i det - har ikke strikket på pinne 2, men har strikket flere gensere på 2,5 - og de er utrolig gode å gå med. Det tar bare en halv evighet *lol*

Vil bare tipse deg om et nytt magasin som kommer om ikke lenge, det er 2 mannlige podcastere som har fått sammen om å lage et magasin for herrestrikk. Sticks and twine, Eric og Handmade and Woolen podcast, Devon.

https://www.youtube.com/watch?v=mLCOWosJtC8