fredag 15. juli 2016

TØFT og Lekkert - StrikkeOppskrifter

BunnyMuff

Denne genseren fra BunnyMuff har eg sett på opp til flere ganger, men først kom den med KjøpeLink JuHuuu
Vet ikkje hva, men eg bare falt kladask for den!
Om det er fargene eller mønstert i seg selv, det vet eg ikkje,
men noe sånt, ja det må eg ha i samlingen min :)


Bildet over
Opp til str 42" (Dvs 106 cm over bystet)




BunnyMuff

Opp til str 50"




BunnyMuff





BunnyMuff

Ta bort valken min og gi meg heller større pupper!
Denne var utrolig LEKKER!

Opp til 52"




Kan TRO det var NYDELIG å stå opp litt over 8 i dag!! Lønner seg innimellom å bare kapitulere tidlig en kwell
i ny og ne, eg var i seng rett over midtnatt
i går og sovnet på et blunk!

Da eg sto var det melding fra Amira på mobilen, den var sent kl 6!! Hmmm først tenkte eg:"HVA er galt!?" Men siden hun hadde puttet på noe smileys, vel å merke leie smileys tenkte eg at det er sikkert ikkje er helt alvorlig. Uansett fikk eg ikkje tak i henne og antok at hun sov.

ENDELIG i 10 tiden plinget hun meg! Stakkars var skikkelig snulta og hadde feber! Kl 6 hadde hun egentlig bare behov for mamma`en sin <3 DET blir de ALDRI for store til <3

Hun ville bare eg skulle komme, dermed hoppet me i bilen
og fikk gang på helgehandelen. Var innom apoteket og kjøpte det eg hadde fått på lista. Vel hjemme bare satt me varene fra oss og eg durte avgårde til Amira. Der lå hun på sofaen vettu, godt under dyna si og KOKTE!

Fikk nå i henne både febernedsettende og nesespray så etter en halvtime satt hun oppreist.

Du kan si det sånn, er Amira hjemme fra jobb, ja DA er hun virkelig syk! Siden hun er Ass.Butikksjef så må hun virkelig trø til når sjefen sjøl er på ferie så etter en stund kjørte hun meg hjem slik at hun kan kjøre en tur på jobb i morgen -
HØY arbeidsmoral i den jenta :) *Stolt*

Ikkje ville hun være med hjem hit heller, eg ville hun skulle okkupere sofaen, men hun er litt for lik meg der:
Fred og ro er i grunnen det beste. Godt hun vet at oss
kan hun ringe ANYTIME <3
Hun er jo noe av det kjæreste me har <3




Er i grunnen SKIKKELIG underernært på Me-Time
så NÅ skal eg strikke og kose meg!
Ali er i innspurten på bakinga (Lager arabisk brød til Schawarma`en)
og etterpå dukker han under dyna et par timer
så her får eg fred og ro hehe

Ute skinner sola, men vettu?? I hele morgen og HELE søndag skal det REGNE!!!! *Bombe*
Jaja, MER strikkings på meg :)



I kwell skal me kose oss med Nachos
Jr Jublet hehe





KOS deg og ha en
EVENTYRLIG
Herlig Fredag :)







Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kos deg du også :) du deler så mye lekkert :)