mandag 4. juli 2016

Extra Store Størrelser - Lekre StrikkeOppskrifter

Lori Versaci

Åååå snakk om å ha funnet DEN Gla`Genseren!
GIVE IT TO ME!
Ikkje bare er fargene er supre, men den er også strikke i Madelinetosh Sport! Et utrolig herlig garn, men hekkan, blir neppe den rimeligste genseren i gata!
Ååå men FARGENE! Wo-Ho-o-o
Ka du syns? Herlig ikkje sant??


Bildet over
Opp til str 65" (Dvs 167 cm rundt bystet)



Lori Versaci

Opp til str 54"



Lori Versaci

Denne var skikkelig KUL!
Kan strikkes i Wollmeise om man vil :)

Opp til str 64"



Lori Versaci

Opp til str 65"




Bare for at eg IKKJE skal gi opp hele håpet om en skikkelig varm SOMMER mimrer eg litt tilbake til starten på
Juli 2014.....DET var Sommer det! I dag er det 15 grader,
ja det er litt sol, men TYPISK er at det blåser og vinden er ikkje noe varm...6 uker igjen av ferien og håpet lever :)

I dag har Ali og eg vært alene så og si hele dagen, Jr sto opp, svelget litt mat og syklet til en kamerat, dvs Ali og eg bare suller. Eller, han styrer med god mat på kjøkkenet
og eg strikker. Ja eg trenger virkelig bare SITTE her å kjenne at energi`en smyger seg inn i kroppen igjen!

Var ute en tur, var også innom Posten og fikk avgårde halvparten av alle pakkene eg skal sende :)
Siden eg gikk alene fikk eg ikkje med meg alt, men regner med å sende resten i morgen hvis en av oss går ut en tur :) Håper dere har litt tålmodighet med meg ;)

Om en stund er det mat og på menyen står det:
Hjemmebakt arabisk brød med nappa grilla kylling inni sammen med hjemmelaga hvitløkssaus og sylteagurk, deretter skal hele greia grilles i toastjernet :)
*Tennene løper i vann*
Så i dag blir det virkelig KoseMat når Jr kommer hjem :)

Håper du også kose deg <3





NYT DAGEN <3






Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Deilig å sitte å bare være. Samle energi og få nye ideer.
Du som har så mange følgere, kunne ikke du påvirke disse flotte designerene til å få tatt bilder av de største størrelsene også. Er jo så mange lekre plagg. Sikker på at mange fler ville satset på de modellene da. Jeg er ikke i stor størrelse, men har nære og kjære som er det. Følelsen av så se at de finnes i store størrelser, nevnt i en setning, men bilde i S eller M, men ikke tatt seg bryet med å vise i bilder, er for mange sårende. Jasså, ikke verdt å ofte bilde på oss ekstra store??? Er vel en tanke som kommer.
Venter med lengsel og smerte, bokstavelig talt på varme. I dag har jeg sol på terrassen, men 19 grader og STERK vind frister ikke til å ta med et håndarbeid eller en kaffekopp ut.
Klem fra Liv

Vibbedille sa...

Ja eg skjønner godt hva du mener. Av og til på prosjektsidene så er det bilder av store damer med plagget på seg, men det er privatbilder og ikkje designeren sitt. Eg føler at eg bør bruke designeren sine bilder når eg promoterer, men skal absolutt sjekke ut muligheten til å påvirke designeren med bilde av store modeller :) Er helt enig :)