fredag 10. juli 2015

11 grader, Sommer & Vottestrikkings

Foto: GraceIvy

Er FAKTISK helt seriøs! Ja, for etter været å bedømmer er det bare å sette i gang med å strikke votter for høster ramler nok snart over oss! HALLO!? "HøstStorm" i JULI lissom?? 
Ka det è for noge tull??

Passer jo fint når eg nok en gang bokstavligstalt 
ramler over et gammel vottefavoritt! 
Disse knall KULE Love Bytes Vottene har eg DIGGET 
i mange år faktisk, men det har aldri blitt noe av det! 
Men kanskje eg bare MÅ få fart på VINTERgarderoben min, for er det noe eg trenger så er det nettopp nye votter! 

Vet eg har sett en genser også med disse figurene på og det er så tøff til en passe stor/liten gutt!
Ble aldri at Jr fikk den da, selv om han prøvde med litt gulvtramping i en alder av....5 tror eg det var hehe


Foto: GraceIvy

EN av grunnen for at eg både digger vottene og fordi det heller har ikkje blitt noe av er pga av tvebånda som votten starter med! Syns det er noe skikkelig dill, å JA eg har strikket votter med det før og lovet meg da AT ALDRI MER! hihi Må gjerne bare ta meg selv i nakken og hoppe i det nok en gang for eg må jo si at vottene er......


.....Skikkelig Flotte!? 
Litt utenom gjerne, men eg digger de :) 
Dessuten så elsker eg å strikke votter på tynne pinner, skulle veldig gjerne ha hatt meg et par Selbu i Røros Lammeull på pinne 2......Eg bare GA bort de parene eg har strikket 
*Klask i pannen* altså!
Skjerpings Skjerpings der tror eg.....har bare noen tjukke intjevettande votter liggende en plass + et par NYDELIGE som eg fikk i gave en gang, men de er ganske store-SÅ JA; 
Eg trenger virkelig votter!


Kunne nesten ha begynt å bruke votter allerede, har nettopp vært i dusjen for å få i meg litt varme før eg inntar senga! HATER å fryser! Det strammer liksom i hele kroppen jo! KALDT!

Men nå er eg straks klar får å stupe på puta for me må litt tidlig opp i morgen, dvs senest kl 10 om me skal rekke å hente hjem helgekosen før Solstråla stikker på jobb kl 14 :) Planen er en tur på Europris å handle lørdagsSNOP! 
Der er det nemligen ikkje bare billig (6.90,- pr/hg) men fy søren de hadde MYE godt og snopet er liksom så ferskt! 
Ikkje inntørka og smakt på som visse andre steder hehe

Ok, da sier eg bare GOD NATT og sove godt, drøm litt sprøtt også, det skal eg! Tastes mer i morgen, blir faktisk kaldt da også! Plantene ute blir helt ødelagt av vind, vind og vind! Bedrøvelig syn gitt :( 





NATTINATTI Snille Du :) 





Go`klem fra ei overtrøtt Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: