fredag 31. juli 2015

Gode Tips Til Julegaver :)

Foto: Fiber Trends 

Disse Felted Clogs har eg prøvd på og de er såååå gode kan du tro! Har hatt de på lista i evigheter så mulig eg må trylle de frem i løpet av høsten??


Foto: YokoNakamura

Eg er ikkje sååå glad i å tove så eg blir kjempeHappy når eg finner tøffe ting som ikkje trengs toving! 
Disse Non-Felted Slippers har faktisk også en 
norsk Gratis oppskrift :) 


Foto: MindieTallack

Duffers var skikkelig for seg gjort og lekre! Tror nesten eg bare å swisje den oppskrifta rett inn i kø`en min! 


Foto: Midtnattsol

Jepp, Gode gamle Felted Slippers er en skikkelig slager! 
Oppskriften er Gratis og lett forståelig :) 


Foto: Rea

Sett noe SÅÅÅÅ tøft!?? Kjenner det vibrerer nå altså! Må nok bare svinge visakortet å få disse kule Slipper Socks 
i mappa mi! Vet akkurat hvem som burde fått slike til jul! 


Foto: Julie Weisenberger

Prairie Boots har eg strikket 3 par av og de er skikkelig gode! Bør bruke et stødig garn slik at du ikkje "trør" de ut for mye slik at de blir løse :) 

Tøfler er omtrent som med sokker, man kan ikkje ha for mange + at det er kjapt å strikke og ikkje i det minste GØY! Flotte Gaver til en som har det meste for alle trenger noe varmt på beina :) 

* * * * *


FREDAG! Herlige herlige FREDAG! Må nok finne på litt fredagskos tenker eg, blir iallefall ikkje nogen Chilirester på meg i dag hehe Ble ganske Heavy ut over natta kan du si hehe Men nå er nok det verste over 
så dagen blir nok flott den :) 

Snart avgårde å få hjem litt helgekos :) 
Været er ikkje noe å skryte hemningsløst av, men man kan jo håpe på en tur ut senere :) 


Sovet godt i natt? Hatt en fin formiddag? 





KOS deg og Ha 
en Strålende Fredag :) 






Go`klem fra ei faktisk UTHVILT Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!De Slipper Socks var megakule,jeg må nok strikke noen slike til jul�� Takk for at du finner fram så mye fintGod helg,og om du finner sommeren så send den øve fjorden når du tatt det du trenger.....klem

Vibbedille sa...

Er faktisk ikkje så verst her nå, sola skinner, men det blåser selvfølgelig :) Men skal ikkje klage :)