lørdag 25. juli 2015

En Frisk Tur med Gutta mine

Det ble en HERLIG time på stranda alikevel i dag-tok en tur til Hestholmen som er 3 min fra dørstokken vår :) 
Det er så herlig å komme seg litt ut på denne måten og når man i tillegg finner et HAV av ville blomster :) 
Da er eg SOLGT! :) 




Etter kraftige HEIA rop fra Ali kom eg meg opp på det høyeste punktet!
JUHUUUUU


Ali er jo som en apekatt så han var oppe på 2 bykst! 
Sprek kar skal vites :) 


De fineste gutta i verden, ja de er MINE <3 



Han kjekke her, han er BARE min <3 


Sånn går det når Ali skal hjelpe til å plukke blomster hehe
Alltid litt action! :) 


Selv om noen av blomstene lukter FIS får de lov å pryde bordet :) Det er så barnslig vakkert med 
en slik bukett på bordet :) 

Det er herlig å komme hjem å dale ned i kroken etter en slik tur, herlig god samvittighet! Ali har inntatt kjøkkenet og i kwell blir det nok en gang Pesto Kylling og salat - JAMMY! 

Resten av dagen er det Hekling, Fargelegging og kos :) 



NYT ettermiddagen
DU også :) 





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: