mandag 20. juli 2015

Sophie Del 5 :)

Har ikkje blitt så mye hekling den siste uken pga Solstråla si flytting, men i går kveld fikk eg nå gjordt ferdig Del 5 og nå måler det sånn ca 58 cm X 58 cm, blir nok 
en flott størrelse på dette etter hvert :) 
Det er iallefall utrolig kjekt å hekle på fortsatt :) 


Det som gjør det hele veldig kjekt er at Ali liker det veldig godt så han sier at eg gjøre det helt ferdig og det bli så stort at me kan ha det på senga hehe 
Jepp, han har planene i orden han hehe

Når me først er inne på senga! I dag har virkelig Ali jobbet på spreng, ja eg har gjort en innsats eg også, men før eg fikk svelget første kaffikopp hadde han......


....fått HELE senga vår inn på Solstråla sitt rom! 
Det er ikkje helt sånn Bare-Bare med tanke på at det er ei diger Continental seng!

I morges hadde han hengt sengetøyet ut på terrassen, ja for HOLD DEG FAST: Det var faktisk litt SOL! Holdt jo på 
å besvime vettu hehe Dermed var det en avslappende jobb 
å stå stryke 4 dynetrekk og en gjeng med puter-HEKKAN det var noe som tok på skuldrene mine! Det var rett før tårene kom på det siste dynetrekket! Snakk om å ha følelsen av at det tok FYR i armene! Fy søren det er irriterende at noe kan gjøre så vondt! 

Uansett var det verdt det, for det å legge seg i soltørka sengetøy som i tillegg er strøken, ja DET er en himmelske følelse! Dette vil si at det ER dusjeplikt i kwell :) 


Som du kan se syns jo ikkje Solstråla at rommet var stort nok da hun hadde det hehe Det er derfor hun mer eller mindre har kledd vegg og skaper med speil, det gir en MYE bedre romfølelse :) Syns det er lekkert med slike speilfliser :) 

Kjente litt på den der SAVN-følelsen da eg holdt på her inne.......Dette er liksom Solstråla sitt territorium......men NÅ skal me lage et KOSELIG rom til henne på det lille rommet så kan hun sette litt preg på det når hun kommer hjem-GLEDER meg sykt til hun kommer hjem en tur......
Go`jenta mi <3 Savner å ha henne her i stua med meg for me hadde såååå mange herlige og GODE samtaler.......
Uff, der måtte eg tørke tårene gitt.......

Har snakket med henne i dag og hun har det bare fint, 
det har vært en venninne på besøk et par dager 
og de har kost seg masse :) 

Måtte en tur på Senteret i dag for Ali skal bake Libanesiske Mamole og da trengs det en del smør og melis og sånne greier og DA bestemte eg meg for at EG fortjente en sånn type "Syns-synd-på-meg-selv"-Gave så eg SNOPTE for noen 100-lapper hehe Jepp, det gjorde eg! Jada, du skal få se, 
eg viser det i neste innlegg og NOK en gang har eg kastet meg over en trend :) 

Nå trenger eg å bare sitte her å slappe av :) 




KOS deg masse DU også 
og ha en herlig mandag!
Tastes senere :) 






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Anne Elise sa...

Så flott det blir, Gro Vibeke! Det blir kos for dere og så koser nok Solstråla seg i sitt nye rom når hun er hjemme.
Ja, det er trist når ungene er store nok til å flytte hjemmefra, men det det er livets gang. Våre har flyttet ut og hjem igjen opptil flere ganger, og nå er det barnebarna som overnatter!