tirsdag 28. juli 2015

Heaven meets Earth

Det ble en skikkelig FLOTT tur i kwell!
Me kjørte ca 4 minutter og gikk i 10 min og så havnet me her! Ytterst på Risnes med en fantastisk utsikt! Det mest magiske, vettu ka det var? Det var TOTALT vindstille! 

Lar i grunnen de fleste bildene tale for seg:


Regner med at dette er Rott? Hvis det er det så er det KUN 2 fastboende her ute og dama der er mormor til Jr sin bestekombis og en flittig strikker på 
Strikkekafeen her i Tananger :) 
Forøvrig ei skikkelig koselige dama :) 


Dette VET eg er Flatholmen :) Du husker gjerne at eg har lagt ut et bilde fra Indre Havn av en statue med 2 jenter? 
Det er Jentene på Flatholmen. Det er faktisk en forferdelig og flott historie fra lokalsamfunnet her i Tananger. 


MAGISK!


Mmmmmm




MIN <3 




Ali skulle ha meg til å ta på fjellet "der borte" hehe


Jalla Jalla Ali, nå skal me hjem! 
Kommer snart tilbake og DA skal me finne bassenget 
me leita etter hihi

Det ligger flere filmsnutter på SnapChat (@vibbedille)
fra turen om du vil se :) 

Havbassenget åpnet 15.juni og det er utrolig flott så eg GLEDER meg til me finner det, har nå sjekket Google Maps og "der" var det jaggu, at ikkje me kom på DET når me var på tur, ja å sjekke Google! hehe 

På vei hjem var me innom Kiwi og kjøpte med oss baguetter og noen gode oster, 
du kan si det sånn at nå har me koset oss :) 

Var en HIMMELSK herlig tur :) 

Resten av kwellen blir det nok hekling og resten av filmen som eg startet på tidligere i dag :) 
Spørs om det blir noe tur i morgen for det er meldt regn 
og torden! Blir extra herlig å være inne da :) 



KOS deg masse og ha
en Herlige kwell og en
God Natt :) 





Go`klem fra ei fornøyd og avslappet Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: