søndag 3. april 2016

Barsel Gave -Yndige Baby Booties


Jammen kom eg meg i mål! JuHuuu strikket til krampa tok hendene mine i går kwell! Ja for eg visste at var de ikkje ferdige før eg la meg så hadde eg et problem!

Du ser det at eg har jo ei lang liste morgenritualer som må gjennomføres før alt så det var bare å guffe på i går!
Det lønna seg! Se såå skjønne de er :) 




De er strikket i BabyUll på pinne 2!
Rart eg fikk krampe eller??



Selvfølgelig!




Er ikkje bare snop eg pakker i cellofan, men dette ble virkelig lekkert! Sløyfa kjøpte eg faktisk i Beirut for 13 år siden(WOW!) og endelig kom den til sin rett :)

Har lagt ut oppskriften til disse søte Bootiene før, men gjør det gjerne igjen! Den er norsk og Gratis- Du finner den HER!

Er du ganske fersk innen strikking er dette et perfekt prosjekt som du uten problem klarer å beherske. Er det for tynt for deg, ja så finn deg din egen favoritt tykkelse både på pinne og garn, du finner fort ut hvordan du evn regulerer lengden slik at det passer nettopp......den som skal ha de :)
Hos meg har det jo som vanlig poppet opp et hav av ideèr :)


Amira kommer nå ganske snart så dette var meget god beregning :) Blir en skjønn liten gave ved siden av den Fantastiske Kaka hun har bakt :)


Resten av søndagen skal tilbringes på stedet hvil med Hverdags Jakken tenkte eg, skal bli herlig med litt mer "arbeid" mellom hendene :) Tror eg må finne meg en god film eller noe slik at eg kan komme godt
i vei på den raglanøkingen :) Men du?





KOS deg masse og NYT
en fin søndag :)




Her er det ganske så kaldt!





Go`klem fra ei Vibbedille i HvileModus :)

Ingen kommentarer: