onsdag 20. april 2016

SHORT ROWS- 6 Supre og Gratis StrikkeOppskrifter

Sybil R

Det er når du ser slike utrolig flotte Design at du innser at Short Rows er sååå MYE mer enn bare noe man
MÅ gjøre i baken på ei BabyBukse!
Du må virkelig ta deg tia å studere disse :)

Hvis du i tillegg bruker litt kontrastfarger vil du få en skikkelig flott effekt! Siden alle disse oppskriftene er Gratis er
det jo bare å lagre de og prøve seg frem

Vettu hva det beste er??
Det er rillestrikke! Det er jo så fint og ikkje minst enkelt :)

KOS DEG!


Bildet over


Sybil R




Sybil R




Sybil R




Sybil R




Sybil R



Ikkje sant at alt dette så GØY ut!??
Nå kan du trylle, leke og kose deg mens du venter på
Våren og fyller opp Gave-Kista i ventetiden :)
Kan virkelig ble mange flotte gaver og overraskelser i år,
ja under treet altså!

Ja seriøst! Hvis du har 20-30 stk som skal pakkes inn og du satser på hjemmelaga, ja da er snart tiden inne for
å sette i gang :) De siste 2-3 åra har eg kutta VELDIG ned på strikka gaver.....Var liksom ikkje like kjekt lengre og det ble
i grunnen bare et kav....trist! MEN, da eg virkelig sto på
og strikket gaver hadde eg ca noen og 20 og eg startet på forsommeren og ble ferdig i god tid...som oftes hehe

Så langt i år har eg KUN bedrevet EGO-Strikk! Åååå det er så HERLIG! Å strikke for andre har eg kutta ut for MANGE år siden, slike prosjekt tar alltid 10 ganger så lang tid og eg syns det er PYTON hehe Da kan eg heller sitte å strikke all mass og heller Gi det bort :) DET er gøy det, ja når mottaker ikkje aner noen ting! Slike prosjekt pleier å gå lynfort å strikke for eg gleder meg sånn til å gi det bort!

Om ikkje så lenge må eg komme meg inn i Baby Bobla
ei stund! Ja med småfolk i anmarsj må nok de tynne pinnene frem sammen med noe lekkert garn, venter i grunnen bare litt slik at eg gjerne vet hvilke farger eg skal peile meg inn på-ALLTID like spennende :)
Eg har en liten magefølelse for ei Prinsesse <3
Gleder meg :)

Men du? Nå skal eg legge opp til MariusTøffelSokk nr 2 :)
Jepp, ble ferdig med nr 1 i går kwell og skal eg seriøst få fart på pinnene! Vil nemligen TILBAKE til HverdagsJakka!





Håper du har en herlig morning
og at dagen din blir Super :)




Sola skinner og fuglene kvittrer, 
men fy så KALDT det er!




Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: