torsdag 28. april 2016

Sverd i Fjell -Hafrsfjord Bukta, en iskald dag i april


Tenk det du, Ali og eg fikk vår første tur i dag! JuHuu
Selv om det var GRUSOMT kaldt så var det GODT!
Nå håper eg bare på mange flotte og herlige turer fremover og krysser fingrene for varmere vær :)




Hvis du har følgt med på Snapchat (@vibbedille) i kwell så "diskuterte" me litt hvor høye sverdene er, nå har eg sjekket det og de er 9,1 meter -Ganske så høyt altså,
Ali med sine 175 cm ble ganske så liten

Sverdene står for Fred, Enhet og Frihet
og du kan lese litt mer om de HER!




Det er skikkelig flott uansett hvilken vei du kommer!
Det flotteste eg har opplevd med sverdene er den ene gangen med kom med fly om kvelden og fløy over Hafrsfjorden, Sverdene lyses opp av lyskastere når mørket faller på og det var et SYN fra flyet :)

Kjekk å ha litt i historie i nærmiljøet :)


En times tid før eg skulle kjøre Jr og Maxi på trening
i ettermiddag satt eg her og var såååå søvnig
og sliten kan du tro! Rett og slett litt sånn sur...
Hadde egentlig veldig lyst å bare sende de med bussen,
men det er sånn et styr og tar utrolig lang tid med bussveksling inne i Stavanger.

Ikkje hadde eg spist middag heller....Du ser det, når eg skal ut sånn spiser eg ikkje, nop, spiser eg må eg ta medisin etter en stund og har eg tatt medisin, ja da kjører eg IKKJE!

Mye styr for så lite gjerne, men det å kjøre til trening på denne måten er for meg et høydepunkt og eg føler
at eg bidrar, det føles GODT!

Men i dag var det herlig når Ali kom å sa han ville bli med! Det var da eg fikk det for meg at me måtte til Hafrsfjord :)

Ergo kunne eg gå å spise og ta medisin etterpå :)
Jepp, for da kunne jo eg være passasjer :)

Me var optimister og fylte termosen med kaffi og så for oss at me kunne sitte ute på spissen å kose oss HAHA
Det var så kaldt at det verket skikkelig i hendene!
Helt ekstremt syns eg for denne årstiden!

Kapitulerte tilbake til bilen og koset oss der, tok en tur på Joker og sto utenfor treningen en liten stund :)
Herlig med slike turer, men eg gleder meg til me kan dra ut til Hellestøstranda <3 Favoritt plassen min :)


Men nå?
Jo det skal eg si det; Det er jaggu på tide å få gang på det mønsteret! hehe Klarer nok noen runder før eg smyger meg under dynene og i morgen er det FREDAG og neste uke er det LANGHELG! Elsker våren hehe Mye enkle fridager :)




Ha en fortsatt fin kwell
og etter hvert en riktig
God Natt :)






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

1 kommentar:

Vilje Vanilje sa...

Wow, der så det kult ut, må lese på den etterpå. Man kan ta kule bilder av strikketøy der. Tror ikke vi har like mange kule fotomuligheter her hvor jeg bor.
Men det så også kaldt ut, hvor er våren liksom, hagl, regn og snø er liksom mer høst enn vår.