lørdag 16. april 2016

Eventyrlige Hansker -Strikkeoppskrifter

Natalia Moreva

Jaja eg vet at vottesesongen sannsynligvis er over for denne gangen, men akk eg kan slettes ikkje scrolle forbi så flotte hansker! Dessuten er jo tynne pinner og tynt garn helt perfekt for årstiden me har startet på.

Eg har eg et sybord i stua med sånn skuffekurv under og
i går kikket eg oppi! Ja det er år og dag siden sist og der fant eg jo de LEKRESTE påbegynte hanskene ever! Det var rett før eg satt i gang å strikke, men så oppdaget eg en feil eg hadde gjort.....ergo ramlet de ned i skuffa igjen.....
Jaja, det er lørdag og muligens er dette litt oppskrifter som nettopp du faller for;


Bildet over



Sunny Amber/ Design:Natalia Moreva




Kreativia/ Design: Natalia Moreva




Natalia Moreva




Nitochka2013/ Design: Natalia Moreva




Eg har fortsatt noen fingerhansker på topp av mi liste over prosjekt eg bare strikke! Det er liksom den ultimate tålmodighets testen for meg tror eg :)


* * * * *


Vettu ka Ali og eg har gjort nå?
Me har sittet fullstendig paralysert å sett "Rik på Rabatt"!!!! Hekkan for et program!
Ble helt matt eg jo! Hadde sikkert vært kjempegøy,
men de må jo være helt utslitt hehe
Ja det er GØY med gode Tilbud-INNI MELLOM-
Men å leve av det?? Hmmmm
Anyway, gøy å se på hehe


Ali har inntatt kjøkkenet for å kokkelere
LørdagsMiddagen som i dag er Fahitas.
Amira kommer hjem og Jr skal ha en kamerat på overnatting så her blir det fult hus igjen :) Da er det godt å ha ei solid form med fantastisk mat :)

Formen min er ikkje helt optimal så eg har det litt roligere enn vanlig og må nok muligens ha meg en kwil senere,
våknet alt for tidlig.....




Men du?
KOS deg nå og NYT denne
herlige Lørdagen :)



Her skinner sola :)







Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: