torsdag 28. april 2016

Deilige Fargerike Sjal til Sommeren - StrikkeOppskrifter

Zsuzsa Kiss


Ååååå dette sjalet over her gir meg sånne kriblende sommerfuglfølelser i magen! Det bobler og eg KJENNER at dette var bare fullstendig perfekt! SJEKK de fargene da??
Det er jo 100% mine farger! Ååå tenke deg å ha dette rundt skuldrene eller knytet rundt livet på en sommerdag på stranda Mmmm solbrune fine laaaange
slanke bein...eheee....
"Rister bildet i hodet bort" Ok, eg har lange bein,
slanke derimot? Hæ? NOP! hehe

Men vettu hva? Dette sjalet funker okke som! Jepp, ALLE kan smekre seg i dette, helt klar! Det er jo allerede oppklart, har man sommer OG en kropp, ja så har man SommerKroppen :)

Det eneste du trenger til dette sjalet er enten en badedrakt, bikini, eller som meg; Lårkort Solkjole :)



Bildet over


Zsuzsa Kiss




Zsuzsa Kiss




Zsuzsa Kiss




Zsuzsa Kiss



* * * * *

Åååååå kan tro eg har hatt ei herlige natt Mmmmm
Har virkelig sovet godt, kost meg og NØDE!
Rent sengetøy ER en livsnødvendighet hehe
Den første natta etter at det er rent er BEST, ja når det fortsatt er sånn Crispy! Mmmmm så skjønt!

Satt i hele går kwell og GLEDA meg til å legge meg, drøyde å drøye for det er så herlig å glede seg hehe Ja for når eg kommer i seng, fått varmen i dyna, ja da sovnet eg jo hehe
Prøvde så godt eg kunne å ligge litt extra i dag etter at eg våknet bare for å nyte litt lengre, men til slutt så måtte bare ryggen opp å våkne :)

I går var jo mor mi her og eg lærte henne å strikke Selbu Votter! Hun hadde kjøpt garn og oppskrift på Husfliden og har ventet en stund med å sette i gang, men i går altså,
DA var det bare å komme i gang!

Prøvde så godt å lære henne at "Gjør som det står i diagrammet og ikkje tenk!" hehe Litt vanskelig hehe
Men etter hvert så sa det "PLING" hos henne også hihi

Eneste negative med dette Selbu Hefte er at selve vottediagrammet er så sykt smått at det er litt problem.
Hun hadde spurt min søster om hun kunne blåse
opp diagrammet på kopimaskinen,
noe hun gjorde med ca 2% øking hehe

Nå skal eg prøve å ordne det for henne, er jo bare å ta bilde av diagrammet, blåse det opp på Pc`en og kopiere ut på et A4 ark, ser ikkje problemet...Derimot har ikkje me printer...
Litt uhamslig med små diagram på et A3 hehe
men men ordner seg nok :)

Ble i grunnen litt lite strikking på meg i går siden eg hold på med dette til min mor, men nå har eg bare et par økeomganger til så er eg klar for mønster borden!
JuHuuu det ser eg virkelig frem til, skal straks i gang,
"må bare" litt først hehe





KOS deg masse og ha en
SKJØNN Torsdag!
I morgen er det HELG!







Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: