søndag 10. april 2016

Marius Tøfler på Pinnene - Gratis Strikkeoppskrift



Kan du tenke deg å våkne før kl 7 en søndags morgen??
Nei ikkje eg heller, men eg befant meg på kjøkkenet altså
på denne tiden av døgnet, fikk litt sjokk da Ali informerte om tiden - Ja eg var jo helt i koma!
Febervarm og tett som ei potte....

Fikk det for meg at i dag må eg finne på NOE!
Ja noe GØY som kan oppveie den dårlige formen liksom....
Mens Ali ryddet til kaffibrettet snofla eg meg inn på garnrommet på jakten etter en pose...Ikkje bare bare det inne på det rommet, spesielt ikkje når man ennå ikkje er våken!

Men jaggu fant eg det eg leita etter!
Imponerende til å være før første kopp kaffi!


Eg visste eg hadde en pose med Fritidgarn, men eg trodde eg hadde flere farger....Hmmm Anyway, skal nok klare
å strikke et par tøfler utav dette :)


Mens eg fikk i meg litt kaffi fikk eg lagt opp og satt i gang!
Overaskene nok var det ganske kjekt å strikke tjukt igjen hehe

Har lenge hatt planer om et par tøfler så hvorfor eg bare stupte i det i dag må ha noe med feberen å gjøre!
Kan gjøre litt ukontrollerbare ting da hehe



Så hvis du har samme Lyster som meg er det jo bare
å sette i gang, ikkje det?

Oppskriften er både norsk og Gratis, så hva venter du på?
Du laster ned en Pdf Her Inne!

Er 100% sikker på at også DU har noen passende rester?




Utover dette er planene få i dag, ja bortsett fra å passe på
å ha nok Mentholatum under nesa til en hver tid!
Har også Bergensk Brystbalsam lett tilgjengelig :)

HÅPER eg bare at formen kommer seg til i morgen!
Eg skal nemligen på Floke Frisør i morgen
og eg GLEDER meg sånn!

Har nemligen planer om å gjøre noe eg ALDRI før har gjort hos en frisør-Kjempespent! Eg bare håper det går greit
å gjøre det hehe Eg tenker altså som så;
"Jaja det er bare hår og det vokser ut igjen" hehe



Men du?
Håper din form er bedre enn min
og at du har en Perfekt søndag!



Her skinner sola :)





Go`klem fra ei Pottetett Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Masse god bedring til deg, er spent på hårmysteriet, klem fra Beth

Gunn Kristin sa...

Så trasig å være syk.... God bedring!

Anonym sa...

God bedring☺ Nå gleder jeg meg til du har vært hos frisøren☺

Anonym sa...

God bedring☺ Nå gleder jeg meg til du har vært hos frisøren☺