torsdag 21. april 2016

DIY: Puss opp en Gammel Krakk :) GRATIS Oppskrifter

Atty van Norel

Har i grunnen alltid hatt en forkjærlighet for gamle krakker, men dessverre så har eg INGEN! Vær du sikker på at nesten gang eg er innom Fretex er det det som bli med meg hjem :)

Dette er et møbel som slettes ikkje trenger koste mange kronene! Hvis du allerede har en krakk så er det bare frem med restegarnet og sette i gang :) Dette er veldig stilig både hjemme på kjøkkenet, på terrassen/Hagen, på hytta eller f.eks i Campingvogna! ALLE har et sted å sette en KRAKK!

Det er retten og sletten bare til å sette i gang:

Bildet over



ByPetra





Haaksels- Made by Marion





Janette Williams





Creative J Mom



Nå har eg en IDÈ! Dette skal nemligen bli et
SOMMER-Prosjekt her i heimen! JuHuu

Neste uke starter jakta på den PERFEKTE krakk,
*seeer den for meg* og så skal eg Shaine den opp!
Evn må eg male den (satser i tilfellet på spraymaling!) og så blir det å strikke/hekle trekk, evn hva som enn
måtte dukke opp! Blir DU med??

Skal nemligen komme tilbake til dette,
NÅ er iallefall oppskriftene på plass :)


* * * * *

I morgen starter forberedelsene til Jr sin BursdagsFest på lørdag og eg har tenkt å BAKE! JuHuuu Jada, Jr har "bestilt" Fløtekake med aprikos av Ali, men eg skal lage noen skikkelig GODE Cupcake med en morsom Twist!
HAHA Tror gutta kommer til å syns dette er gøy hehe

I kwell, etter at me har handlet på Sandnes og levert Jr på trening nr 2 tar me like godt å henter hjem HelgeKosen fra Rema mens han trener, dvs DETTE blir en LANG ettermiddag/Kwell! Jr er ferdig på siste trening kl 21 så det blir jo sent før eg kommer meg i stolen!

Du kan jo i tilfellet bli med på SnapChat! (@vibbedille)
Ja hvis eg husker det hehe

Ergo blir det KUN en liten tur innom Nille i morgen før eg henter Jr, trenger nemligen litt tilbehør "Stæsj" til lørdag
og på Nille finner eg mye kult som kan passe MoHaaaa


Nå skal eg bare fortsette meg frem til tåa på tøffelen
før Jr kommer hjem!
Jepp, slapp å hente han for han ville trene litt extra i hallen etter skolen og tar bussen hjem :) Han er VIRKELIG "KIIN" på den treninga altså, har SVART belte i øya! hehe





Jaja, 
Fortsett å KOS deg og ha en
skjønn ettermiddag og kwell :)







Go`klem for en beredt Vibbedille :)

Ingen kommentarer: