mandag 11. april 2016

Hvorfor Tenkte Ikkje eg på Det!? -Tøffe StrikkeOppskrifter

Aurélie Colas

Hvorfor er det alltid sånn at ALLE andre kommer på slike lure/gøyale ideèr? Ja så sitter me andre å tenker;
"Hvorfor kom ikkje eg på det!?"
Blir i grunnen like irritert hver gang det skjer hehe

Siden eg nå ramla over noen slike ting tenkte eg
å dele de med deg, så kan jo du sitte å lure på
"Hvorfor?" hehe

Syns i grunnen disse var ganske så BRA og Gøyale!


Bildet over



Aurélie Colas

Som du ser kan jo ALT strikkes!




Aurélie Colas

Disse halsene var jo helt geniale!
Ta deg turen innom å sjekk ut flere bilder :)




I dag har eg LOV å si at eg er sliten.no

Da eg var ferdig hos frisøren måtte eg ut på jobben
til Amira og "redde" henne hehe

Med lommeboka hjemme ble det dårlig med lunsj på henne så da durte eg ut og fikk mat i jentungen haha
Koselig det da, er så sjelden eg går på kafè så JordbærSmoothi`en eg spanderte på meg selv er noe av det beste eg har smakt :) Frisk og ISkald!

Da eg kom hjem hadde eg besøk i stua så ME TIME
og avslapping ble da utsatt noen timer og nå har eg bare inntatt hele roen! Kjørte som nevnt Jr på trening,
men han busser hjem igjen, HÅPER han rekker den første korresponderende bussen hvis ikkje er han
ikkje hjemme før 22.30....Kjipt!

Hvis eg klarer å holde meg våken er planen å få ferdig den første Marius Tøffelen før eg legger meg :)

I morgen skal eg iallefall ta det kuli fra morningen av, ja i dag fòr eg jo ut dørene litt over 9! DET hører til sjeldenhetene, men nå nyter eg godene av det :)



Men du?
Kos deg et par timer til før du
rusler i seng :)
Etter det; Nattinatti :)









Go`klem fra ei Stolt Vibbedille :)


Ingen kommentarer: