onsdag 13. april 2016

Småstrikk på Tur - Skjønne Strikkeoppskrifter

Hanna Maciejewska

Du trenger ikkje nødvendigvis hekle/strikke lapper når du er på stranda i sommer, neida, du kan like godt strikke
et lass med luer! Ja da bunkrer du bare opp
i JulegaveKista de vettu :)

Fant en del lekre luer her eg, kos deg!


Str 45-53 cm


Hanna Maciejewska

One Size



Hanna Maciejewska




Hanna Maciejewska

One Size


Hanna Maciejewska




* * * * *

Vettu ka me har gjort i kwell!?
Jau jau, me har vært ute å hentet hjem nytt leketøy til Ali! Endelig har han fått seg en ny komfyr! Svart og stål, skikkelig tøff. Den har en haug men funksjoner som eg aldri har visst om så nå har eg lest bruksanvisning hehe

Har iallefall funnet ut at nesten gang eg lager Pikekyss kan eg ha 3 brett inni og sette på varmluft :)
Det skal bli kjekt!

Vettu noge mer?
Eg har ikkje strikket i dag hellor!!

Ka e det så skjer!?!? Jo det skal eg sei deg, Ali har sittet her på sofaen vettu å skravlet hull i hue på meg og når eg fra før av er tett i toppen funkerer ikkje alle funksjoner og strikkinga utgår! Men men, sånn er det når ungene
venter på noe nytt! hehe

Nå som komfyren er i hus er han ganske rolig og eg hører han valser innom kjøkkenet både titt og ofte! hihi

Det er dessuten duket for ME TIME så nå skal det strikkes :)




KOS deg masse og ha
en FORTREFFELIG Kwell :)





Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: