tirsdag 5. april 2016

"TANK", Herlig til Sommeren - StrikkeOppskrifter

theyarniad

Åååå ser ikkje dette herlig ut? Lett og sommerlig!
Ja her gjelder det å være optimist i forhold til været!
At det er striper i tillegg er jo bare et STORT + hihi

Husk at på en så enkelt topp er det enkelt å legge til sitt eget mønster, hva med Hønsestrikk f.eks?
Kunne jo blitt morsomt, eller noe tradisjonelt?
Ja som f.eks Setedal :)
Muligheten er mange - Bruk fantasien vettu :)


Bildet Over
Opp til str 60"



theyarniad

Opp til str 48"



theyarniad

Opp til str 57"



Patons

Opp til str 64"
Gratis Oppskrift



Mari Lynn Patrick

Opp til str 56"

YES! Dette er akkurat min smak!
Åååå tror eg må fixe meg denne oppskriften- ASAP!


* * * * *

Vettu Ka?
Nå er det full fart på Hverdags Jakka, jepp, for nå er ermene på tråd og da går det fort fort hehe Gleder meg :)
Jr lurer selvfølgelig på NÅR den er ferdig!

Tro om eg ikkje må/bør få noe sommerlig på pinnene etterpå? Hmmm hva syns du?

Men vettu ka eg OGSÅ har lyst å strikke??
BABYTØY! Jepp, føler meg verpesyk på noe småplagg
i herlig og delikat garn! Niesen min venter nr 2 i september, dvs Sjarmøren skal bli storebror og selv om niesa vår strikker en del selv nå må eg jo bidra litt til garderoben :)
Dette blir STAS!


Men nå er det på tide å riste noen dyner og få av seg pysjen før eg inntar Go`stolen for noen timer, kanskje eg skal sette på en maskin med klær? Hmmm  *Tenker*

Men du?




KOS deg nå litt mellom slaga
og ha en Perfekt tirsdag :)





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: