lørdag 23. april 2016

Billige StrikkeBøker på Amazon-Veldig GODE Tips!

Wendy Bernard

Kjøper du mye Strikkebøker? Ja det gjør eg også!
Finnes neste ikkje noe mer avslappende enn å sitte
å bla og drømme seg bort i de flotteste design!
Ahaaa det er en fryd!

Eg mener ABSOLUTT at ALLE strikkebøker er verdt sin vekt i gull og fortjener hver eneste krone, men var du klar over at det finnes et bruktmarked også når det kommer til bøker!??

Fra eg var ganske så fersk på Strikking på Nett har eg shoppet brukte Strikkebøker! Har aldri vært ute for å fått ødelagte/stygge utgaver og handelen har gått problemfritt :)

Sjekk utvalget av Strikkebøker på Amazon HER!
Ja du kan bare koke deg ei kanne kaffi for
dette kan ta sin tid!! hihi
Eg er tittgjengt på disse sidene og koser meg masse :)

Wendy Bernard er en strikkedesigner/forfatter med MASSE flott på samvittigheten og eg er så heldig å eie noen av strikkebøkene hennes og mange av hennes design
ligger på mine "To-Do" lister :)


Bildet over
Str. S-M-L

Boka med oppskrift i finner du HER!
DU kan også BLA i boka og se ALLE designene den inneholder. Dette gjelder alle bøkene



Wendy Bernard

Opp til str 52"

Boka finner du HER!



Wendy Bernard

Opp til str 54"

Boka finner du HER!



Wendy Bernard

Denne ligger på en av mine TOPP lister!
Den er såååå skjønn!
Boka står i HELDIGVIS i hylla og den har eg
selvfølgelig kjøpt på Amazon!


Str XS-3XL

Boka finner du HER!



Wendy Bernard

Denne elsker eg også! Ååååå GIVE IT TO ME!
Du finner denne i samme boka som den over :)

Str XS-3XL

Boka finner du HER!


Hvis dette er nytt for deg så HÅPER eg virkelig du tar deg tia her inne og gjør deg kjent, her er det mye å hente. De aller fleste bøkene kan du velge om du vil kjøpe ny eller brukt
og det er flere priser :) Husk også på at BØKER er TOLLFRIE så ingenting i tillegg som ved f.eks garn :)



* * * * *

Åååå kan tro eg har JOBBA her nå! Starta med håret i dott kun iført pysj og satte i gang! RAMPONERTE hele lillegangen og KASTA gamle sko rett i søppla! Fikk bort en HAUG med jakker og alle sjerf, luer og votter kom tilbake på sine rettmessige plasser oppi boksene. Eg STRIGLET fullstendig hehe Dvs at besøkende nå faktisk kan HENGE opp jakkene sine hehe BRAVO!

Deretter støvsuget eg ALL OVER + vasket alle gulv!
Ryggen eksploderte på et tidspunkt, men eg fortsatte med bordekking og pynting (Kan ses på Snap) samtidig som eg
kokte kaffi og smårydda i stua :) 

Stupte inn på badet og duppa hodet i vasken, man blir virkelig varm en slik innsats! Stelte meg og fikk på meg kjolen! Ja HALLO, det er jo Prinsesse Party hihi

Nå skal eg spandere litt sminke på meg for det er neimen ikkje HVER dag man får huset fult av unge gutter *ler*

Nå er eg koblet til lading for kwellen skal ta det helt med ro :)





KOS deg og ha en fortsatt
Skjønn ettermiddag :)






Go`klem fra ei forventningsfull Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg elsker strikkebøker og kokebøker/bakebøker. Det er så deilig å bare se på alt det fine og drømme seg litt bort. Mesteparten blir ikke noe av men noe havner på pinnene og i ovnen:).
Det er styr med bursdag for noen og enhver, her må også gangen virkelig shines om det skal være litt plass til andre enn oss, hehehe.
Merete